• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Camelbak Thermobak AB COYOTE kleur met Camelbak OMEGA CHEM BIO X RESERVOIR

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
IK heb anderhalve week geleden ook al een Camelbak Coyote Kleurige Militaire uitvoering gekocht .
Verkoper omschreef het als nieuw .
Helaas bleek na ontvangst het ding niet nieuw te zijn en werdt geleverd met een nog Nat ( Weliswaar niet stinkend ) reservoir . Ook lekte het kraantje .
De Houder zelf zag er nog zeer goed uit , nauwelijks sporen van iets als zijnde gebruikers sporen .
Natuurlijk heb ik gebeld en dat werd afgedaan als " Meneer dat zijn Militaire Artikelen en wij kunnen niet alles checken .
Ik kreeg mijn geld niet terug ( 57 euro ) . Helaas zit het meeste leuke spul ver weg :( En wordt het te duur aan de brandstof om het even op te halen .
Dus moet je kunnen vertrouwen op de Info die je verstrekt krijgt .
Door zulke tegenslagen raak je het vertrouwen in , weer bijna kwijt .
Maar gisteren ben ik toch overstag gegaan en heb er een in de regio kunnen bemachtigen voor 45 ,00 Euro .
Ook nieuw , maar ja eerst zien dan geloven ;)
Het was de Camelbak Thermobak AB met extra Molle uitvoering voor tasje . En een twee keer zo dikke Iso om de slang omdat het Reservoir een Chem Bio X uitvoering is . En daar nog bijkomend als verassing een Nieuw onderhoud setje Twv pl/min 25 Euro ! Met als inhoud : 1 x Sponsje , 2 x Tabletten , Afsluitdop voor reservoir , smalle flexibele borstel voor de slang en een boekje met info . En echt helemaal nieuw en ongebruikt ;);) De Speciale en ook dikker Chem Bio reservoir zijn speciaal verstrekt en gemaakt . ER is niets aan Info over te vinden in de Omega 3 Ltr 100 Oz CHEM BIO X Low Profile uitvoering :confused:



Ik koop normaal alleen op zicht en zo zie je maar weer ik had mij de boven vermelde teleurstelling kunnen voorkomen .
Vandaag tijdens / en na het ophalen was het een positieve ervaring :thumbsup:
Nou kunnen mijn nog helemaal nieuwe Camo uitvoeringen van Camelbaks de deur uit ;)

Helaas kon de deal met iemand anders niet lukken :(

https://www.milspecmonkey.com/index.php/equipment-page/hydration/321-camelbak-thermobak-ab







Camelbak Chem Bio 2.jpg Camelbak Chem Bio 3.jpg Camelbak Chem Bio.jpg Camelbak Chem Bio 5.jpg Camelbak Chem Bio 4.jpg
 

Ray

SHTF Expert
He jammer @frans81 dat zo'n verkoper het als nieuw verkoopt terwijl dat het duidelijk niet is. Nieuw betekent ongebruikt, ook in mijn woordenboek.
Ik zou het melden aan de verkoopsite (marktplaats?) waar deze verkoper zit. Vele sites houden een lijstje bij en als er meer klachten zijn over zo'n persoon kan hij z'n handeltje via dat kanaal wel schudden.
 
F

frans81

Gast
He jammer @frans81 dat zo'n verkoper het als nieuw verkoopt terwijl dat het duidelijk niet is. Nieuw betekent ongebruikt, ook in mijn woordenboek.
Ik zou het melden aan de verkoopsite (marktplaats?) waar deze verkoper zit. Vele sites houden een lijstje bij en als er meer klachten zijn over zo'n persoon kan hij z'n handeltje via dat kanaal wel schudden.

Heeft geen zin ;):(
Heel onvriendelijke mensen met een moeilijk opvoedbare kinderen gedrag .
Ik ga er ook geen woord meer over vuil maken bij hun en ik noem ze ook niet meer bij naam .
Mocht ik een keer richting het Noorden gaan dan val ik er gewoon naar binnen .
Ik ga er gezien de flinke afstand niet extra voor rijden ;)
Ik heb de Camelbak ondertussen verkocht en de koper was tevreden met de prijs en het product ;)
Hij heeft het hier opgehaald en bekeken .
Wat ook opviel was dat er in deze geen Chem Bio reservoir zat maar een gewoon Omega Waterbeast met Hydro Guard .
Beetje verlies had ik en ook de verzendkosten waren Foetsjie :(
 

Ray

SHTF Expert
Heeft geen zin ;):(
Heel onvriendelijke mensen met een moeilijk opvoedbare kinderen gedrag .
Ik ga er ook geen woord meer over vuil maken bij hun en ik noem ze ook niet meer bij naam .
Mocht ik een keer richting het Noorden gaan dan val ik er gewoon naar binnen .
Ik ga er gezien de flinke afstand niet extra voor rijden ;)
Ik heb de Camelbak ondertussen verkocht en de koper was tevreden met de prijs en het product ;)
Hij heeft het hier opgehaald en bekeken .
Wat ook opviel was dat er in deze geen Chem Bio reservoir zat maar een gewoon Omega Waterbeast met Hydro Guard .
Beetje verlies had ik en ook de verzendkosten waren Foetsjie :(

In 't Noorden? Als het dichtbij is wil ik wel een baksteen tactisch afleveren voor je. </grapje> :lol:
Je hebt gelijk, beter je energie ergens anders in steken, want het heeft idd toch geen zin om je er lang over op te winden.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
In 't Noorden? Als het dichtbij is wil ik wel een baksteen tactisch afleveren voor je. </grapje> :lol:
Je hebt gelijk, beter je energie ergens anders in steken, want het heeft idd toch geen zin om je er lang over op te winden.

Als je veel spullen koopt via internet dan is de kans dat je zulke dingen meemaakt ook groter .
De een zal zeggen dat heb ik nog nooit mee gemaakt en de ander ziet een vorm van herkenning .
Pech hoort erbij ook al probeer je het iedere keer weer positief in te zien .
Verhoudingsgewijs valt het gelukkig mee .
Maar als het dan weer onvriendelijk gebeurd dan zit je meteen weer op het randje van Mentale inspanning :lol:
Even ter aanvulling , dit was mijn tweede slechte ervaring met een Camelbak Reservoir ;)
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even een foto gemaakt van de slangen en hun Thermobekleding .
Bij de Thermobak AB is deze tube ruim 2 cm doorsnee .
Bij de Camelbak Viper ( woodland ) 1,5 cm en bij het Camelbak Roque burger model 9mm.
Maar deze is dan ook niet voorzien van een Thermo bekleding .

Ondanks dat ik nog geen Waterfilter heb vind ik draagbare wateropslag heel belangrijk .
Dat is ook de redenen dat ik minimaal 3 Camelbaks wil hebben . Dat is Ruim 8 Ltr inhoud .
Ieder persoon 1 of twee personen ieder een Camelbak en dan 1 reserve .
Water kom je misschien niet overal tegen of kun je op[ een bepaald moment niet bemachtigen .
Dan is het fijn als je wat extra opslag hebt .
Ik drink toch al best veel water .

20160518_105526.jpg1463562343846-51088580.jpg
 
F

frans81

Gast
De Slang bij dit Camelbak AB model is zelfs 1.20 Mtr :eek:
Dat is nogal een lengte vergeleken met andere modelllen ;)
 
Bovenaan