• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Mullion upper deck Crewmans suit, floatation suit.

F

frans81

Gast
De laatste Carboot sale met @Niels erbij kocht ik dit mooie waterdichte thermo pak .

Een pak gemaakt bij Mullion manufacting LTD England . Nsn 8415-99-978-6016 in medium .

Draagt als een Large. 1.80 Lengte , 1.05 Chest .

Het is dus tevens een Survivalsuit voor op oa ook de Noordzee . Drijf vermogen in Nm weet ik niet . Het is een 5 lagen systeem met Closed Cell foam. Hijs Straps onder de oksels zijn weggewerkt in een tunnelstrook tussen de lagen . Met een koort naar buiten te trekken .

Prachtig en warm en waterdicht pak in Camo .

Kwaliteit .

Hier in NL zie je ze niet zo vaak .

Zie oa link met producten van hun ( Mullion )

20191024_115014.jpg 20191024_115046.jpg 20191024_114636.jpg 20191024_114721.jpg 20191030_163449.jpg
 
F

frans81

Gast
Gezien mijn Dochter zo lief was heeft ze dit pak even bezorgt tijdens mijn opname, zie prachtige brede deur van kamer in opname oord20191030_163153.jpg . Verveling is pfff .
 

FKAGB

Prepper goeroe
Mooi spul. Wij hebben de civiele versie voor tijdens de winter zeiltochten. Waarschijnlijk zal het drijf vermogen rond de 50 newton zijn. Ik weet niet hoe of het pak is maar in het boekje wat wij erbij kregen staat dat ze het drijfvermogen 5 jaar garanderen. Nou zal je daarna niet meteen zinken maar het schuim wordt wel minder met de jaren.
 
F

frans81

Gast
Mooi spul. Wij hebben de civiele versie voor tijdens de winter zeiltochten. Waarschijnlijk zal het drijf vermogen rond de 50 newton zijn. Ik weet niet hoe of het pak is maar in het boekje wat wij erbij kregen staat dat ze het drijfvermogen 5 jaar garanderen. Nou zal je daarna niet meteen zinken maar het schuim wordt wel minder met de jaren.

Ik had al zoiets verwacht omtrent een vorm van slijtage / afbraak van vezel ( schuim ) .
Wanneer idd voor op de Boot dan is dit heel belangrijk om op te letten .
Als ik het pak nog een functie zou moeten geven dan is het oa koudweer Overall of survival doeleinden op het land .
 
Bovenaan