• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

15 miljard aan goud en munten vervoerd naar zeist

phtvs

Sysop
Admin
https://www.nu.nl/economie/6263797/...oud-in-geheim-vervoerd-naar-opslag-zeist.html

Ik wil niet in de complotjes vallen maar; als landen hen reservers gaan verplaatsen en het koningklijke huis veel vliegbewegingen maakt... zie je in de geschiedenis vaak daarna een oorlog uitbreken.

Uit het artikel...
In Haarlem bevond zich een tijdelijke opslag, waar de voorraden in oktober 2020 vanuit Amsterdam binnenkwamen. Die verhuizing was nodig omdat het DNB-kantoor in Amsterdam wordt gerenoveerd.
 

petroman

SHTF Expert
Ik wil niet in de complotjes vallen maar
Maar je doet het wel.
Er werd ook al gesuggereerd dat het koninklijk bezoek aan de overzeese eilanden de vooravond van een invasie markeerde. Ook niets van waar.
Ik weet echter zeker dat het een strenge winter wordt.....

Iedereen verhuist wel een keer ook banken en als je dan een volle kelder hebt dan moet die eerst leeg.

Oh kabinet is ook (tijdelijk) verhuist maar dat is ook gepland en heeft geen relatie met wat er in de wereld gebeurd.
 

joepmeloen

Prepper goeroe
Maar je doet het wel.
Er werd ook al gesuggereerd dat het koninklijk bezoek aan de overzeese eilanden de vooravond van een invasie markeerde. Ook niets van waar.
Ik weet echter zeker dat het een strenge winter wordt.....

Iedereen verhuist wel een keer ook banken en als je dan een volle kelder hebt dan moet die eerst leeg.

Oh kabinet is ook (tijdelijk) verhuist maar dat is ook gepland en heeft geen relatie met wat er in de wereld gebeurd.

Klopt, excusses daarvoor.
 
Bovenaan