• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

POLL Advies Aladdin Blueflame

Julia

Prepper
Goedemorgen allemaal,
Ik heb een Aladdin Blueflame waar het draaimechaniek stuk van is. De knop zakt als het ware een stukje de tank in en ik kan de lont nog wel enigszins omhoog draaien, maar niet meer naar beneden. Is hier een oplossing voor mogelijk? Alvast dank voor een reactie. Julia

IMG_1708.jpeg

Goedemorgen allemaal,
Ik heb een Aladdin Blueflame waar het draaimechaniek stuk van is. De knop zakt als het ware een stukje de tank in en ik kan de lont nog wel enigszins omhoog draaien, maar niet meer naar beneden. Is hier een oplossing voor mogelijk? Alvast dank voor een reactie. Julia

Bekijk bijlage 29905
Hallo @Julia ,

Dit is jouw allereerste post, en dat bijna een jaar na aanmelden zie ik!😉
Moed verzamelen is niet eenvoudig, dat blijkt zo wel, maar mooi dat jou dat is gelukt!😁
Welkom en de beste wensen voor 2026!

Ik heb ook zo'n mooie Aladdin, maar denk dat er leden zijn die er meer verstand van hebben. @petroman kan er vast zinnigers over zeggen dan ik.

Misschien zit de lont houder al in de laagste stand, en is de lont te hoog vast gezet? Is het een nieuwe lont?

En terzijde, het zou wel leuk zijn om meer van jou te horen in het voorstel-draadje?

Terug
Bovenaan