• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Amerikaanse "classroom bucket".

joepmeloen

Prepper goeroe


Hier een filmpje van een zogenaamde "classroom bucket", zo leer ik nog eens wat.

Zoals uitgelegd in het filmpje is het een emmer waar je in kan poepen en plassen in de klas. Emmer is gevuld met nood-spullen (dus wel eerst omkiepen voordat je er in gaat poepen of plassen, maar nooit omkiepen als je er eerder in gepoept of geplast hebt.)

De reden van deze emmer maakt me nogal verdrietig maar geeft goed weer over het rijlen en zijlen bij onze grote broer, the u.s of a.

Die emmer is dus bedoelt voor het geval er een mass shooting gebeurd op een school.
 

RockyFlats

Ruttaan
Bizar dat zoiets nodig is. Gaat ergens in de opvoeding behoorlijk mis. En niet alleen in de US ook hier gaat het fout. Steeds vaker steekpartijen en grof geweld door minderjarigen.
@phtvs De individualisering en verminderde sociale controle is daar vast debet aan. Iedereen wil zo vrij mogelijk zijn, en vooral rechten maar geen plichten. We zien nu, waar dat toe leidt.

Het rare is wel, dat ik juist in Amerika meer respect voor een ander ontmoette dan hier. En het leek mij alsof "de jeugd" daar toch iets degelijker wordt opgevoed dan hier.

Misschien is de opvoeding daar net iets beter, en is hier de sociale controle net even beter (en gaat het daar in USA fout). Dan gaan we nu wel richting het dal, want qua opvoeding gaat het hier m.i. verder bergaf, en qua sociale controle ook.

Enfin, naast alle andere ellende (en nu die @#$! aardbeving weer) kunnen we dat er ook nog wel bij hebben.😆
 
Bovenaan