• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

BB bunker Appingedam

petroman

SHTF Expert
BB bunker Appingedam te koop (<< link)

Verkocht voor 53.000 euro exclusief kosten,
13.250 opgeld,
3180 overdrachtsbelasting,
1436 notariskosten
maakt 70.866 euro.

Koopje geweest.

bunker1.jpeg


1a8976c0-22f4-4ddb-93ad-e3278ec2a39a.jpg


7cc7f3f9-33b2-484a-a863-e5ccbb137243.jpg
 

Flos

SHTF Expert
Als hij wat boeken kan verkopen er zullen wel waardevolle exemplaren tussen zitten heeft hij zo een deel van zijn geld terug.
 

petroman

SHTF Expert
Prijs is heel schappelijk. Ik heb het ook niet liggen hoor. Alleen je moet al een gebruik hebben.
Je kan er nooit iets openbaars van maken zoals een museum. Want je hebt maar één deur en geen nooduitgang naar moderne maatstaven.
Dus of je wilde altijd al een schuilkelder bouwen en dat zou duurder zijn of je doet iets in kaas of wijn.
 
J

J.J

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
AAmTfME.jpg AAmTfMP.jpg
Prijs is heel schappelijk. Ik heb het ook niet liggen hoor. Alleen je moet al een gebruik hebben.
Je kan er nooit iets openbaars van maken zoals een museum. Want je hebt maar één deur en geen nooduitgang naar moderne maatstaven.
Dus of je wilde altijd al een schuilkelder bouwen en dat zou duurder zijn of je doet iets in kaas of wijn.

Kost een beetje meer, maar dan heb je ook wat.
Miljardenbunkers voor het einde der tijden
http://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/...-AAnF9S5?ocid=NL_NLNL_JUNE04MALE-OM2-PID85841AAmTfMW.jpg AAmTlFa.jpg
 

Bijlagen

  • AAmT8q5.jpg
    AAmT8q5.jpg
    7.9 KB · Weergaven: 2

petroman

SHTF Expert
Dat is reclame JJ
Is al avker gepost maar volgens mij alleen maar artist impressions gemengd met fotos bvan andere objecten.
Zo heb je ook de duitse regeringsbunker en een russchische bunker ergens in oost duitsland (oeps).
 
J

J.J

Gast
Dat is reclame JJ
Is al avker gepost maar volgens mij alleen maar artist impressions gemengd met fotos bvan andere objecten.
Zo heb je ook de duitse regeringsbunker en een russchische bunker ergens in oost duitsland (oeps).
Vind je dat ik het beter weg kan halen???
 

petroman

SHTF Expert
Vind je dat ik het beter weg kan halen???

Waarom ? het is reclame maar dat geeft toch niet, zolang je maar inziet dat het nog niet echt is.
Ideeën zijn er altijd zat net als die man met die raketsilo in de usa, ik heb nog geen kant en klare foto's gezien.
 
Bovenaan