• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Berghaus C7 series 2 70+10 Ltr Bioflex

F

frans81

Gast
Toen ik richting de Pfaff 260 liep ( wist ik toe nog niet haha ) was een Zuid Limburgs atel net aan het uitpakken .
Uit de doos werd een rugzak getoverd .
Mijn alziende oog deed mijn lichaam reageren met een noodstop .
Berghaus stond er op . Rugzak was beetje vies maar een redelijk mooi doordacht model .
Prijs was bijna om tranen in de ogen van te krijgen . Zo laag was het .
Ik heb hem meteen omgehangen en mijn laatst verworven Berghaus heb ik erin gepropt na hem eerst ontdaan te hebben van het alu frame .
Genoeg vakken en zeer mooie Torso verstelling .
Rugzak draait tevens mee met de heupbeweging .
Geen zweet rug haha door constructie .
Ik heb hem gereinigd en het oogt bijna nieuw .

http://www.hiking-site.nl/indekijker_berghausc7pro.php

20170326_164049.jpg 20170326_164059.jpg 20170326_164120.jpg 20170326_164715.jpg 20170326_165004.jpg
 
F

frans81

Gast
Waarom dat vak op de achterkant er zo'n beetje zwevend op zit is mij niet helemaal duidelijk .
De onderzijde is over de hele breedte gestikt .
Boven zitten op iedere hoek verstelbare straps .
Er kan dus wat tussen dat zwevende extra vak en het Hoofdvak geplaatst worden .
 

Pti1337

Prepper
Goede score voor een schijnbaar goede prijs!

Het aantal rugtassen dat ik graag zou bezitten is x+1, waarbij x het huidige aantal rugtassen in bezit is. :lol:
 
F

frans81

Gast
Goede score voor een schijnbaar goede prijs!

Het aantal rugtassen dat ik graag zou bezitten is x+1, waarbij x het huidige aantal rugtassen in bezit is. :lol:

Als X 10 is en je naar XI wil dan heb je net als ik een Outdoortassenverslaving haha .
Wat moet een mens met oa 10 rugzakken haha .
Zelfs IK weet dat niet .
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Prachtige rugzak, daar kan je wel wat mee.

Valt me wel op dat jij elke keer wel hele mooie deals maakt, blijkbaar een heel goed netwerk en onderhandeling skills.

:cool:
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige rugzak, daar kan je wel wat mee.

Valt me wel op dat jij elke keer wel hele mooie deals maakt, blijkbaar een heel goed netwerk en onderhandeling skills.

:cool:

Zondag 26 Maart Zwartemarkt Evenementenhal Venray en zeer vroeg tegen 1 euro extra , 5 Totaal naar binnen .
Dan ben je 1 van de eerste en iedereen is nog aan het uitpakken .
En dan kom je dus al een gedeelte van het leuke spul als eerst tegen .
Ik had gewoon geluk dat die beste mensen het als een onbeduidend iets zagen .
Het is tevens een dosis geluk hebben .
Onderhandelen doe ik totaal niet als het al goedkoop is :confused: Sorry maar ik heb er nog 5 extra afgepingeld :(
En de prijs was al om te janken zo laag :oops: Ik praat mensen de oren van hun hoofd af en dan geven ze mij graag mijn zin :lol:
 
Bovenaan