• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb 1 van mijn Bajonetten verkocht om deze aankoop mogelijk te maken ;)
Het is een tamelijk flinke Black Hawk S.T.O.M.P II Medic tas met vele vakken en in Nieuwstaat . Oersterk en ondanks dat het een Medic tas is ! kan deze als 3 Daags rugzak of als Kleine BOB behulpzaam zijn in het transporteren van hoognodige dingen .
Alles is goed onder te verdelen middels de vele zakjes en vakken en zodoende goed terug te vinden . Zelfs twee grote Vakken waar in ieder gedeelte ruimte is voor 100Oz ( 3.1 Liter ) water reservoirs , Camelbak Reservoirs .
Deze Mooie tas is in Nederland eigenlijk een zeldzaamheid .

Zie enkele Links met Inhoud omtrent type Tas . Advies prijzen aub niet op letten ! Zit veel verschil in van Site tot Site ;)

https://www.recon-company.com/blackhawk-stomp-ii-medical-pack-black/9140

https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiX8aKOx4LaAhULUlAKHQn3CmIQjhx6BAgAEAM&url=https://www.youtube.com/watch?v=IrnmnlOWS0E&psig=AOvVaw3DFmtbiXge5hGCFHBPivQa&ust=1521898255919637



20180323_131243.jpg 20180323_131216.jpg 20180323_131222.jpg 20180323_131233.jpg 20180323_131258.jpg
 

Vempain

Prepper goeroe
Dat is een mooie en bijzondere aanwinst! :thumbsup:
Gefeliciteerd!
Door de kleur en vorm zie je niet zo snel dat dit een militaire tas is wat ook zo zijn pluspunten heeft.
Voor mij persoonlijk misschien wat minder praktisch omdat ik daar niet genoeg gear voor mee neem om in al de vakjes te doen:lol:maar heeft zeker veel potentie als BOB-tas.
 

Flos

SHTF Expert
Een mooi uitziende tas. Maar ik heb wel eens problemen met die vele voor gesorteerde vakjes in dit soort tassen. Meestal past het ding of dingen die je er wilt gaan instoppen net niet. Omdat je maar heel zelden weet waar voor nu net dat zakje, vakje of lusje is ontworpen. Het zelfde heb ik met koffers met verschillende vakken in.
 
F

frans81

Gast
Een mooi uitziende tas. Maar ik heb wel eens problemen met die vele voor gesorteerde vakjes in dit soort tassen. Meestal past het ding of dingen die je er wilt gaan instoppen net niet. Omdat je maar heel zelden weet waar voor nu net dat zakje, vakje of lusje is ontworpen. Het zelfde heb ik met koffers met verschillende vakken in.

De vakken en de maten daarvan zijn goed doordacht . Ik zie mij daar met dat wat ik er in wil stoppen niet mee in de problemen komen . Vele zijn met rits afsluitbaar en de grote vakken zijn dus ook echt GROOT genoeg haha .
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
F

frans81

Gast
Ik verbaas me toch weer elke keer, als ik zie waarmee jij weer thuis komt. :thumbsup:

Marktplaats aankoop en hier in de buurt en ik moest 1 van mijn Zeldzamere Bajonetten verkopen .
Anders had ik dit niet kunnen bemachtigen .
En dan te bedenken dat andere bieders over 10 euro verschil met De vaste prijs het hebben laten schieten .
Maar ook nu was het geluk hebben omdat ik die Bayo meteen kwijt kon !
 

zonnebrood

Mankinds only hope
hmm hoop geld wanneer je deze nieuw moet kopen maar wat een prachtige tas! Een goede optie voor de BBOB met die indeling
 
Bovenaan