• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Borium suppletie bij de behandeling van Arthritis/Arthrose.

petroman

SHTF Expert
Had geen idee...

Tsja...
Dat is nu net de reden waarom het zo maar kopieren van een "medicijn" van een forum op het grote internet niet altijd even verstandig is.
Je weet dat dit een prepper forum is en geen vervanging van een bezoek aan een huisarts?
Vertel je huisgenoten of draag een briefje bij je wat je inneemt voor het geval dat.
 

JJ&A

Diehard Prepper
Welkom @Roosje ,

Wij gebruiken ook al een tijd lang de borium, en hebben er ook baat bij, tevens de suplementen.
Gebruiken eten nog geen een keer in de maand vlees en zuivel zelden, en helemaal geen varkensvlees.
Snoepen ook zelden.
Wij zijn een grote voorstander van voedsel uit de natuur, maar in de praktijk moeten we er meer gebruik van maken.

Wel drinken we vrijwel dagelijks Heermoes thee.
 

Roosje

Prepper
Welkom @Roosje ,

Wij gebruiken ook al een tijd lang de borium, en hebben er ook baat bij, tevens de suplementen.
Gebruiken eten nog geen een keer in de maand vlees en zuivel zelden, en helemaal geen varkensvlees.
Snoepen ook zelden.
Wij zijn een grote voorstander van voedsel uit de natuur, maar in de praktijk moeten we er meer gebruik van maken.

Wel drinken we vrijwel dagelijks Heermoes thee.


Dankjewel JJ&J! Kan dit soort berichten erg waarderen.

Wat fijn dat het jullie zo goed helpt. Wat waren jouw klachten en wanneer zag je resultaat? Mag ik dat vragen?

Inderdaad, eten wat de natuur biedt. Ik ben daar ook zeker een voorstander van. Eet onbewerkt, 90% biologisch, zelden zuivel, ivm geloofsovertuiging sowieso geen varkensvlees 😉.

Ik ga zometeen aan de slag met borax en hopelijk ook effect op korte termijn en anders geduldig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JJ&A

JJ&A

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Dankjewel JJ&J! Kan dit soort berichten erg waarderen.

Wat fijn dat het jullie zo goed helpt. Wat waren jouw klachten en wanneer zag je resultaat? Mag ik dat vragen?

Inderdaad, eten wat de natuur biedt. Ik ben daar ook zeker een voorstander van. Eet onbewerkt, 90% biologisch, zelden zuivel, ivm geloofsovertuiging sowieso geen varkensvlees 😉.

Ha @Roosje

Ik begin eerst even met een kleine tip, de forum naam kan je het beste beginnnen met het apenstaatje @ Dan typ je de rest en dan zie je het forum naam in het blauw verschijnen, links onder daar klik je dan op, dan heb je het geactiveerd, en krijgt de desbetreffende persoon een emailtje en het komt rechtsboven bij het belletje dan zie je een (1) of als er meerderen hebben gereageert bvb een (5)

Wij zijn met de borium omdat mijn vrouw een ontzettende botonkalking heef met een paar fracturen in de rug, vingers die gingen vergroeien en ging vaak door de rug, had dus best veel pijn, ook last van de gewrichten.
Ik moest vaak nachts op de rand van het bed zitten om mijn rug te corigeren, last van de knieen, polsen, heupen.
Deze voelbare klachten hebben we nog amper.

Liepen veel bij artsen ziekenhuizen maar die hadden er niet echt een boodschap aan, zoals met heel veel dingen er zijn veel mensen die de zorg nog verafgoden, geef mij maar (( in veel gevallen)) de kennis van de ouderen van vroeger, die hadden voor veel dingen een terdege oplossing ((Die kennis is aan het verdwijnen)), daar kon de medicie nog aardig wat van leren, maar ze zijn dochmatische en koppig, en brengen de mensheid nog verder in de ellende dat is onze ervaring.
 

JJ&A

Diehard Prepper
Dag geachte huischemicus, Hoeveel magnesiumnitraat zou dat dan per dag moeten zijn?

Fantastisch dat u bestaat!

@Charlotje is maar één dag bij ons ingelogt geweest maar ik heb een dikke glimlach bij het berichtje,
vond het heel leuk. :hug: :thnx:

Mocht je inlog problemen hebben kan je altijd contact opnemen met de MOD'S
Als je het weer voor elkaar hebt kan je van veel meer tips genieten, en zeker van de heer @vheeswijk
 

JJ&A

Diehard Prepper
@FrancesS
Het waren pilletjes van puritan’s pride 3 mg, van die groene potjes. Dus 3 potjes later ben ik het mengsel van van Heeswijk gaan maken. Maar dat vond ik een beetje omslachtig en vies dus is er het slop in geraakt. Maar zoals gezegd, op een gegeven moment waren de klachten nagenoeg weg.
Als ik van Heeswijk moet geloven is het dus een kwestie van beginnen met magnesiumcitraat en daarna de boron erbij. Pillen zijn het makkelijkst en die proef je niet. Het sap gemaakt van borax en druivensuiker is goedkoper maar VIES.
De werking is hetzelfde.
Hopelijk gaat het jou ook verlichting geven.
En als je een paar ons borax wil, pm maar. Gratis, mondje dicht, lol

Best @Robert
Ik ben de topic opnieuw aan uit spitten, en zag jouw berichtje, waar je aan geeft dat de oplossing van @vheeswijk VIES is ik denk dat je de oplossing veel te sterk hebt gemaakt, ook al zou je het flesje waar de oplossing in zit geheel op drinken, waar van je enkel maar twee dopjes van in een glas water moet doen.
Tijden een vakantie in Spanje hitte 47 graden heb ik dus in één teug het bar-le-duc flesje leeg gedronken en er niets van gemerkt, zelfs de smaak is me niet op gevallen.

Jammer dat dit berichtje een verkeerd beeld kan geven dat mensen afhaken om het te proberen, dat zou heel triest zijn want een mens kan vergaan van de pijn, terwijl dit medicijn hen verlichting kan geven tot zelf genezing van de kwaal.
 
Bovenaan