• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Camelback Rim Runner

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu het betere en warmere weer nadert heb ik een Camelbak Rim runner gekocht .
Het is een Dagrugzak met extra geïsoleerd vak voor Waterreservoir.
Het ding komt van de gevonden voorwerpen afdeling waar ze na 1 jaar op de plank het spul in een veiling gooien .
Enigste wat even aandacht verdient is dat het elastische net van fleshouder is losgekomen uit de naad .
Verder perfect en schoon .
Speciaal gekocht voor het joggen en wandelen . Tas heeft 3 ruime vakken waarvan 1 vak voorzien is van een gedeelte voor klein spul zoals pennen, blokje enz enz . Gebruik je even geen reservoir dan kan daar goed beschermt een laptop of tablet in .
Twee flesgouders aan de zijkanten en compressiestraps .
Voorzijde nog wat elastiek waar een regenjas of pincho tussen kan . Mooie doordachte Camelbak 24 uurs tas .

Tevens lag er nog een in nieuwstaat verkerende HN Navarra 15 Ltr dag rugzak .

https://www.rei.com/product/749984/camelbak-rim-runner-hydration-pack-07-100-oz

20170509_150623.jpg 20170509_150701.jpg 20170509_150647.jpg 20170509_150736.jpg 20170509_150809.jpg
 
F

frans81

Gast
Hahahaha, je blijft me verbazen @frans81: hoeveel ruggen heb jij eigenlijk? :lol:

Ik kan het wel uitleggen !
Maar is lang verhaal haha .
Ik weet niet wat ik met rugtassen heb , het heeft zich zo ontwikkeld sinds ik thuis zit .
Als ik een goede ( rug ) tas zie en de prijs is leuk dan moet ie mee . Soms laat ik het liggen en dan zegt mijn ADHD hoofd dat ik terug moet .
Om mijn hoofd bezig te houden en wat energie te tanken ( Hobby ) ben ik me gaan bezighouden met Defensie uitrusting . Daaraan gerelateerd ook weer met Rug ( Tassen ) .
En via oa dit preppers forum kom je er al vlug achter dat er meer is dan alleen Camo en Groen en NSN . En sinds ik van de Camo afwil is het gebied alleen maar groter geworden .
Het is voor mij een uitlaat klep die ik nodig heb om het een en ander te kunnen volhouden .

Is het Een bijdrage aan dit toch al informatieve Forum ??
Ik hoop het !
Eentonig als je alleen naar de @frans81 topics kijkt haha " Ja "
 
F

frans81

Gast
Het is een hobby, en een ongevaarlijke ook nog. Prima toch. Ik geniet van je enthousiasme, elke keer als je een mooie vondst gedaan hebt.

Een bijwerking heeft het !
Ik moet geregeld weer iets verkopen . En dan lijkt het weer alsof ik een handelaar ben pfff
Dat is dus 0,0 het uitgangspunt .
Ik bekostig er wel gedeeltelijk de prep gerelateerde uitrusting van .
Geloof me ik kan mijn kont bijna niet meer keren op die slaapkamer . En het ziet er daar zo uit als in mijn hoofd pfff
Nog steeds haha
 

Ray

SHTF Expert
Een bijwerking heeft het !
Ik moet geregeld weer iets verkopen . En dan lijkt het weer alsof ik een handelaar ben pfff
Dat is dus 0,0 het uitgangspunt .
Ik bekostig er wel gedeeltelijk de prep gerelateerde uitrusting van .
Geloof me ik kan mijn kont bijna niet meer keren op die slaapkamer . En het ziet er daar zo uit als in mijn hoofd pfff
Nog steeds haha

Hier toch ook wat herkenbaar. :lol: Maar kan best wel weer afscheid nemen en ga alleen voor het dubbeltjes werk zeg maar. De helft van wat ik uit de kringloop winkel haal geef ik weg. Peugeot pepermolens van 50 cent (gaan een leven mee), dat soort spul en 'k kom om in de RVS bakjes en goede pannen.

We kennen je al heel lang Frans en altijd met plezier. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J
Bovenaan