• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Camelbak MAXIMUM GEAR AMBUSH 3 Ltr

F

frans81

Gast
IK heb vandaag een door inruil verkregen Camelbak binnen gekregen .
Een heel ander type dan ik tot nu toe in bezit heb gehad .
Namelijk Het AMBUSH type .
Hert fijne van deze is dat er op het onderste vak aan de voorzijde wat Molle zit en aan de binnenzijde wat vakjes voor persoonlijke Items . Tevens een Clip aan een strap om bijv Navigatie aan te bevestigen of Je Portemonee .
Het bovenste gedeelte dat over de vuldop gaat daar zit ook nog een met een YKK rits afsluitbaar vak in verwerkt .
Aan de andere zijde zit een groot langwerpig vak waar alle straps in weggewerkt kunnen worden .
Dit zodat de Ambush bijv op een Rugzak gemonteerd kan worden of OPS vest met Molle .
Alles zeer netjes en Kwalitatief afgewerkt Cordura . Maar ook weer deze is Made in The Philippines ;)

20161111_162015.jpg 20161111_162315.jpg 20161111_162152.jpg 20161111_162140.jpg 20161111_162223.jpg

http://geargeeksreview.blogspot.nl/2009/04/camelbak-ambush.html
https://www.benscore.com/camelbak-ambush-desert-camo-maximum-gear
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

Nomad

Diehard Prepper
De Ambush is een hele fijne tas.
Weliswaar iets groter dan de Termobak, maar wel veelzijdig te gebruiken.
Ik heb hem in het zwart en gebruik hem wel los tijdens wandelingen en fietstochten, maar ook wel aan mijn grote tas.
 
F

frans81

Gast
De Ambush is een hele fijne tas.
Weliswaar iets groter dan de Termobak, maar wel veelzijdig te gebruiken.
Ik heb hem in het zwart en gebruik hem wel los tijdens wandelingen en fietstochten, maar ook wel aan mijn grote tas.

Wat heb je voor dat model betaald als ik vragen mag ;) Nieuwe of gebruikte toen je het kocht ?
 

Nomad

Diehard Prepper
Laatst bewerkt:
Ik heb hem nieuw gekocht omdat ik persé de zwarte wou @frans81.
Het oude type (oude type MOLLE) was niet meer leverbaar, toen is het het laatste model geworden.
Ik heb er €89,- voorbetaald. Dat is ongeveer de prijs voor een nieuwe Termobak dus het was geen slechte deal.

De oude heeft 'gewone' MOLLE op de voorkant:
CBK.506-2.jpg


De nieuwe MOLLE is anders. Ik was er eerst geen fan van, maar het werkt prima.
Persoonlijk vind ik de oude MOLLE mooier. Maar mijn vriendin vindt deze mooier:

Camelbak_Ambush_Coyote_Brown_With_Mil_Spec_Reservoir_Laser_Molle__87093.1458666289.1280.1280.png

Het enige nadeel is dat de straps zonder padding zijn uitgevoerd. Daar koop ik nog een keer Maxpedition of 5.11 padding voor. Maar op zicht is het voor dagtrips prima te doen met deze straps.
 
F

frans81

Gast
Ik heb hem nieuw gekocht omdat ik persé de zwarte wou @frans81.
Het oude type (oude type MOLLE) was niet meer leverbaar, toen is het het laatste model geworden.
Ik heb er €89,- voorbetaald. Dat is ongeveer de prijs voor een nieuwe Termobak dus het was geen slechte deal.

De oude heeft 'gewone' MOLLE op de voorkant:
CBK.506-2.jpg


De nieuwe MOLLE is anders. Ik was er eerst geen fan van, maar het werkt prima.
Persoonlijk vind ik de oude MOLLE mooier. Maar mijn vriendin vindt deze mooier:

Camelbak_Ambush_Coyote_Brown_With_Mil_Spec_Reservoir_Laser_Molle__87093.1458666289.1280.1280.png

Het enige nadeel is dat de straps zonder padding zijn uitgevoerd. Daar koop ik nog een keer Maxpedition of 5.11 padding voor. Maar op zicht is het voor dagtrips prima te doen met deze straps.

Tja wil je als Fabrikant wat verkopen dan moet je iets wat goed is toch nog even aanpassen / moderniseren enz.
Helaas gaat het vaak ten koste van iets .
Dat model wat ik hier heb koste mij de helft als ik de ruil terug reken naar Valuta . Is ook gloednieuw .
Oke het is in Desertcamo 
De Camelbak Viper in Woodlandcamo is de deur uit pfff ;)
 
Bovenaan