• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Conversaties en hierin Afbeeldingen Uploaden zoals binnen Topics

F

frans81

Gast
Mijn vraag is of het mogelijk wordt om afbeeldingen te kunnen plaatsen binnen het PM gedeelte ?
En wel op dezelfde wijze zoals ik dat anders doe . Namelijk via het Upload bestand knopje .
Ik heb flinke problemen met Photo Bucket en door die rotte reclames aldaar kan ik niets meer fatsoenlijk up en downloaden binnen mijn account . Ja de betaalde versie zal een oplossing zijn maar daar werk ik niet aan mee bij Photobucket .

Ben benieuwd of het mogelijk wordt .
 

Ray

SHTF Expert
Mijn vraag is of het mogelijk wordt om afbeeldingen te kunnen plaatsen binnen het PM gedeelte ?
En wel op dezelfde wijze zoals ik dat anders doe . Namelijk via het Upload bestand knopje .
Ik heb flinke problemen met Photo Bucket en door die rotte reclames aldaar kan ik niets meer fatsoenlijk up en downloaden binnen mijn account . Ja de betaalde versie zal een oplossing zijn maar daar werk ik niet aan mee bij Photobucket .

Ben benieuwd of het mogelijk wordt .

Helaas Frans, maar er zijn gelukkig wel veel alternatieven voor PhotoBucket. Zelf ben ik niet bekend met al die sites waarbij je foto's kunt uploaden om naar te linken, maar wellicht hebben mensen goede tips welke het handigst zijn in gebruik.

Op een ander forum (waar je helemaal niets kunt uploaden) hebben ze een lijstje van upload sites:
Gratis hosters zijn o.a (update 22 Juni 2017)
 
Bovenaan