• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Dreutel

Prepper goeroe
In de VS is een nieuw soort prepper gesignaleerd sinds Trump president is geworden. Voorheen waren de Doomsday preppers vooral uiterst rechtse republikeinen die bang waren dat Obama hun proppenschieters zou afpakken, maar nu beginnen ook linkse (zg. liberals) mensen zich voor te bereiden op de vreselijke dingen die onder Trump zouden kunnen gebeuren. Een aflevering van de Daily Show:

 
D

Deleted member 1696

Gast
In de VS is een nieuw soort prepper gesignaleerd sinds Trump president is geworden. Voorheen waren de Doomsday preppers vooral uiterst rechtse republikeinen die bang waren dat Obama hun proppenschieters zou afpakken, maar nu beginnen ook linkse (zg. liberals) mensen zich voor te bereiden op de vreselijke dingen die onder Trump zouden kunnen gebeuren. Een aflevering van de Daily Show:



:lol::lol::lol: Geweldige satire! :lol::lol::lol:

:hug: We need more ! :hug:
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Zoals je mensen hebt in allerlei soorten en maten, zo geldt dat ook voor preppers.

Ja, straks krijgen we nog de transseksuele bunkerprepper met glory hole en Franse schommel. :fluit:

Dat mensen verschillend zijn, preppen om verschillende redenen, rijk of arm zijn of in een ander klimaat wonen okay. Maar een prepper is en blijft een prepper voor mij.

Het labeltje Bart Smit prepper wordt door mensen eraan geplakt. :confused:
 

Dreutel

Prepper goeroe
Maar een prepper is en blijft een prepper voor mij. Het labeltje Bart Smit prepper wordt door mensen eraan geplakt. :confused:

Een Bart Smit prepper is nieuw voor mij! Zit die de hele dag speelgoed te verkopen? Zelf voel ik mij bijvoorbeeld helemaal geen doomsdayprepper, maar daar zijn er in de VS genoeg van om jarenlang televisie over te maken, en als je dan eens zo'n filmpje ziet, dan lijken het wel NRA-preppers. En volgens de Daily Show zijn er nu dus ook liberal preppers, die niets moeten hebben van proppenschieters. Maar preppen doen we allemaal! Daar zijn we het over eens.
 

Flos

SHTF Expert
De therm Bartje Smit prepper gaat zo ongeveer al een jaar mee op het forum naast de therm toetsenbord prepper.
 

Roel

Mankinds only hope
Is mij dan tot op de dag van vandaag werkelijk ontgaan, maar weer wat geleerd zullen we maar zeggen.
Ik neem aan dat een toetsenbordprepper iemand is die wel veel babbelt maar daar door aan het echte preppen niet meer toe komt.
Maar de Bart Smitprepper is me nog niet helemaal duidelijk....:(
 

Harry Nack

Last (wo)man standing
Ik denk dat de boodschap feitelijk is dat steeds meer mensen om hun eigen redenen zich bezig gaan houden met preppen.

Steeds meer mensen hebben door dat we worden belogen en bedrogen door overheden, media, multinationals, religieuze instellingen en de beter bedeelden op aarde. Het gegoochel met feiten, cijfers of gewoon keiharde leugens is de realiteit van vandaag.

Het enige is dat we zo mak zijn gemaakt en bang zijn geworden dat we onze huidige levensstandaard gaan verliezen. Er gaat een tijd komen dat mensen het niet meer pikken allemaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: J.J

Wopi

Elementary prepper
Steeds meer mensen hebben door dat we worden belogen en bedrogen door overheden, media, multinationals, religieuze instellingen en de beter bedeelden op aarde. Het gegoochel met feiten, cijfers of gewoon keiharde leugens is de realiteit van vandaag.

Er is maar een ding zeker en dat is dat je aan het einde dood gaat
 
Bovenaan