• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

engelse jongen woont in boomhut en leeft van het land

odessa1944

Senior Prepper
Ik zag net dit filmpje op youtube van een engelse jongeman die het leven in london niet meer kon betalen
en in sussex in een bos een boomhut bouwde voor 300 pond en van het land leeft.

 

Flos

SHTF Expert
Als je al die tijd offgrid kan leven is het op zich al een prestatie. Dan ben je 24/24 bezig met eten verbouwen zoeken en jagen. Schoonmaken en bewaren. Kon ik mevrouw Flos maar op andere gedachten brengen. Niet om in een boomhut te leven maar volledig offgrid te leven als dat als nog mogelijk is in Europa.
 

Kanina

Diehard Prepper
Jou uit drukking maal twee. Elke dag een mooie uitfit aan nooit 2 dagen op rij het zefde. Elk jaar op reis maar je moet min 8 u in het vliegtuig zitten anders ben je niet weg geweest.enz.

Dat is totaal niet wat ik mij bij mevrouw Flos had voorgesteld, nu ik je persoonlijk ken.
Maar.. we gaan off-topic :off::oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos

Flos

SHTF Expert
Oo we zijn gelijk de noord en de zuidpool lijk water en vuur we kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder . 33 jaar getrouwd 35 jaar kunnen we elkaar. Maar ze was wel de huwelijkverjaardag vergeten dit jaar.
zal ik wel in een boomhut offgrid leven.:thumbsup:
 

odessa1944

Senior Prepper
ik vraag me alleen af hoe dat zit met dat jachtgeweer aangezien de UK een van de strengste wapenwetten ter wereld heeft ?
 

Niels

Mankinds only hope
Gaaf :).
Gaat mij te ver persoonlijk dat compleet off-grid, maar leuk om te zien.

Maar overal word gejaagd om het wild op peil te houden enz.
De wetten voor wapens enz. zijn continu in beweging. Ik mag aannemen dat hij zijn papieren voor elkaar heeft, anders kan hij niet eens munitie kopen.
 
Bovenaan