• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Foto's van preps tbv artikelen over preppen

Loreen

Last (wo)man standing
Laatst bewerkt:
Onlangs heb ik meegewerkt aan een artikel over preppen, en in dat artikel komen ook foto's. Nou wou ik zelf niet op de foto (de bedoeling is om het het imagoprobleem van preppen uit de wereld te helpen, niet om het te vergroten :lol::p) maar het zou wel leuk zijn als het artikel opgeleukt kan worden met prepgerelateerde foto's, bijvoorbeeld van hoe zo'n prepvoorraad er dan uit ziet.

Nou zijn er, getuige dit onderdeel, natuurlijk meerdere journalisten die iets over preppen willen schrijven, dus ik dacht wellicht is het een idee om een topic te openen waarin mensen foto's kunnen plaatsen van (de gedeeltes van) hun preps die ze best willen delen met de buitenwereld, en die journalisten dus mogen gebruiken voor hun artikelen.
Misschien is het voor de mensen die wel graag foto's willen delen, maar niet willen dat dat gekoppeld wordt aan hun forumnaam, een idee om de foto's ergens te uploaden en aan een mod te vragen of die de foto in dit topic wil plaatsen.

Het is dus niet een kwestie van heel je hebben en houden online gooien, maar puur wat jij graag aan "de buitenwereld" wil laten zien van preppen.
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat de foto's wel representatief voor de Nederlands (* sprekende*) Preppers moeten zijn, dus geen messen en wapens, anders krijg je weer zo'n Doomsday Prepper beeld.
 

Loreen

Last (wo)man standing
Lap ik moet weeral niet meedoen.
Representatief voor de Nederlandse, Vlaamse, Nederlandstalige of anderszins aan dit Nederlandse forum gelieerde Preppers.
Zo goed?

P.s. Variabelen als sekse, seksuele voorkeur, afkomst, opleidingsniveau, leeftijd, politieke voorkeur, uiterlijke kenmerken, overheersende kleur van de garderobe en lievelingssokken vormen geen uitsluiting bij de classificatie tot "Prepper". Wel is democratisch besloten dat mensen in het bezit van een roze tutu de voorkeur genieten.
 

Lai

Prepper goeroe
Wel is democratisch besloten dat mensen in het bezit van een roze tutu de voorkeur genieten.

Sjiiiiiipssssss,:confused: En die heb ik net de deur uit gedaan!!! Toch maar terug vragen :lol:

Is het de bedoeling om ook klein wonende mensen te bereiken met foto's van kleinschalig is al een goed begin? Mijn foto's mogen gebruikt worden, sta daar toch niet op :fluit: Alleen nog wat nieuwe foto's plaatsen gaat niet eerder dan de eerste van de nieuwe maand. Iets met geen MB's meer hebben.:oops:
 

Niels

Mankinds only hope
1k0.jpg

Ingeblikt vlees.

1k0.jpg

BOB.

1k0.jpg

Voedsel drogen en vacumeren.

1k0.jpg

Bug-out oefening.

1k0.jpg

Voedsel en koffie in de BOB.


Zoiets?

een mod te vragen of die de foto in dit topic wil plaatsen
Fax maar door, dan plemp ik ze hier wel neer.
 
J

J.J

Gast
Een hele klei tip @Harry Nack
Als de planken iets door zakken kan je net zo'n plankje haaks ter ondersteuning onder de plank en op de vloer zetten, als je er ook nog planken daar boven hebt kan je daar ook de plankjes tussen zetten die profiteren ook van de steun van af de vloer.:thumbsup:
Een kleine ingreep met behoorlijk effect.:);)
En je blikken staan vrij.
Ps, een mooie voorraad.
 
J

J.J

Gast
Hier nog zo'n voorbeeld van een saaie Nederlandse prepper en praktische opslag in een kleine woning :)
Bekijk bijlage 11199
Beste @AWOL
Wel voor een goede lattenbodems zorgen die zorgt voor ventilatie anders krijg je vocht schimmel plekken in je matras, maar dat inzicht is je wel toe vertrouwd.:thumbsup:
Want een mens wasemt nog al wat vocht uit.:eek:
 

QuickFix

Diehard Prepper
Vergeet niet dat een journalist, vooral van een blad dat wordt uitgegeven in kwaliteitsdruk, het liefst foto's heeft in hele hoge resolutie (~300DPI).
Aan een vaag plaatje van 640x480 pixels hebben ze meestal niet veel en volgens mij zitten we op dit forum met een uploadlimiet.
 

AWOL

Prepper goeroe
Beste @AWOL
Wel voor een goede lattenbodems zorgen die zorgt voor ventilatie anders krijg je vocht schimmel plekken in je matras, maar dat inzicht is je wel toe vertrouwd.:thumbsup:
Want een mens wasemt nog al wat vocht uit.:eek:

Maak je geen zorgen ;)
 
Bovenaan