• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

geen notification mails

kan iemand even helpen, ik heb in mijn settings gekeken en notificatie staat aan
ook op bepaalde topics heb ik rechts onderaan de optie van volgen aangevinkt
maar ik krijg geen mails...ik den ker wel opeens aan, heb in mijn gmail nog niet in de junk gekeken :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny
staat bij mij ook altijd aangevinkt, maar ik den kdat ik het eens in de junk moet gaan uitzoeken...
graapig dat ik me dit al een tijdje afvraag en net als ik dit tijp de junk me te binnen schiet
ik kan helaas niet op men gmail op het werk om het na te kijken
 
ik heb het gevonden denk ik,

als je op meer opties klikt onderaan een topic is dit een uitbreiding op het plaatsen van een reactie

bij preppers.nl kon je een topic volgen en daar mails van krijgen als er gepost werd zonder dat jij in het topic iets gepost heb, zo spaar je gezever in je topcis uit :)
is er op dit forum geen manier om een topic te volgen zonder er iets gepost te hebben?
 

JamHard

Prepper goeroe
@Basement Steve
Als je een topic wil volgen, kun je dit boven in het topic aangeven door te klikken op 'Topic volgen', waarop je kan kiezenof je wel of geen email-notificatie wil ontvangen bij nieuwe reacties...
Schermafdruk van 2016-02-15 13-01-20.png

Zo kun je dat ook doen om forums te volgen, door in het forum bv 'Suport Forum' boven in op forum volgen te klikken en aan te geven hoe je op de hoogte gesteld wil worden...
Schermafdruk van 2016-02-15 13-07-29.png
 
Bovenaan