• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Gevolgen verkiezingen uitslag (2023 PVV)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft politiek invloed op gedrag van Preppers? Is de uitslag een vertoning van verharding binnen de maatschappij? Hoe kan het dat de peilingen er ver naast zaten en er een verborgen verharding is opgetreden?

[MOD] DIT IS LESMATERIAAL HOE HERKEN JE EEN FAKE ACCOUNT[MOD]
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Beste Loe, misschien moet je je eerst effe voorstellen en de forumregels even goed doorlezen, vind dit niet het juiste wijze van posten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JJ&A

martin

Mankinds only hope
Heeft politiek invloed op gedrag van Preppers? Is de uitslag een vertoning van verharding binnen de maatschappij? Hoe kan het dat de peilingen er ver naast zaten en er een verborgen verharding is opgetreden?

Dat zijn veel vragen in 1 zin. Mijn 2 centen:

- Ja, politiek zal invloed hebben op gedrag van preppers.
- Of de uitslag een vertoning is van verharding binnen de maatschappij is voor mij lastig te bepalen. (ik denk het niet, het is zoals het is. Die mogelijke verharding die is er wel of niet, ik denk niet dat een verkiezingsuitslag daar invloed op zal hebben)
- Peilingen zaten er in mijn ogen niet ver naast. Het was meer dat niemand de peilingen van Maurice wilde geloven.

En los van je vraag zijn we als community ook wel benieuwd naar de persoon achter je alias.
Dus deze post als 1e post kan wat intimiderend overkomen, dus doe verstandig en stel jezelf even voor in de juiste rubriek.
 
  • Leuk
Waarderingen: JJ&A
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gezien hoe Vlinder eerlijk was en niets weg moffelde en jullie uitdaagde! Zette aan het denken of je wel jezelf moet laten zien en wat men wil bij voorstellen. Laat zich gewoon zien op het ander forum dat gegevens van haar in een mapje worden opgeslagen en waarschuwde daarvoor. Vind het maar raar dat jullie dan moeten weten wie ik ben! Wellicht was haar keuze niet zo handig en zat ze in een identiteit crises, maar gaf wel stof tot nadenken.

Ik heb mij aangemeld bij dit forum on der een mail adres die de beheerders tot nader inzien konden brengen en waarvan men direct kon weten bij goedkeuring dat ik haar respecteer. Ik stel mij niet voor en vind haar respectabel omdat ze haar best deed om een nieuwe zienswijze te geven. Als je maar een beetje moeite had gedaan met al haar info kon je exact zien wie ze was en dat er geen kwaad achter schuilde en het goed bedoelt was. Maar politiek en een forum blijken niet ver van elkaar af te liggen.

Sorry Vlinder, ik zie je wel op het ander forum.
 
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe een moderator de regels zelf breekt om even iets te laten zien.. sorry maar dan laat je echt je ware aard zien. Je mag de regels even breken en het maakt niet uit betuigt van geen enkel respect. Ze liet wel heel snel de ware aard van mensen zien!

Vlinder, ik heb alles gelezen en snap het wel wat je bedoelde. Je liet de ware aard van mensen zien en hoe een gevestigde orde controle wil hebben en niet voorbereid is op een externe situatie die buiten hun protocol ligt. Ik zag ook wel dat iemand anders de arena aanhaalde bij het ander forum en dat alles snel ging.

Muziek is voor mensen moeilijk, maar voor jou. Laat maar zien wie je bent want je hebt liefde in je en je was heel duidelijk dat je het beste met mensen voor hebt.
 

Sun Beh Nim

Last (wo)man standing
Vlinder hield zich niet aan de regels, die zijn er niet voor niets, je voorstellen kan ook op een OPSEC manier en is niets meer dan netjes, commentaar leveren is makkelijk, je aan de regels houden is moeilijk, het is duidelijk wat je keuze is.

Ik verwacht niet dat je de geschiedenis kent van dit forum en vooral van het andere forum, dan wist je wel beter.

De wijze van jouw reactie zal niet leiden tot een uitgebreide interactie met de mede Preppers op dit forum (op het andere forum ook niet), maar daar kom je wel achter.
 
  • Leuk
Waarderingen: JJ&A
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Nee aan de regels houden hebben we gezien toen een mod de regels zelf verbrak! Ik zit hier verdomt al tig jaren en dit is wel de meest realistische situatie van de achterkamer politiek! Je kon godverdomme gewoon weten dat ze voor de NPO werkte en gaf alles prijs! Een hackjer in het meest goed en allemaal projecten om mensen te helpen die minder hadden! Alles wat ze vertelde kon je opzoeken en ze gaf het allemaal en wou gewoon het beste en mensen aan het denken zetten om te weten wie je vriend is en wie niet!

HEb je niet gezien dat ze Lost Word hete en met alarm sustemen bezig was... Ze zet het er gewoon letterlijk in dat ze mensen wil beschermen, maar een beetje uitdaging was hier al teveel! Ik ben hier meer dan 6 jaar en dit heb ik nog nooit meegemaakt dat een willekeurig iemand zo makkelijk de ware aard van mensen kon laten zien. En dat is niet het ergste, het ergste is op de verborgen kanalen mij gewoon hallo kunnen zeggen!
 
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Dat zou lekker makkelijk zijn, maar de beheerder kan het gewoon het IP zien en het ingeschreven mail adres. Het is wel super fijn om alles makkelijk te maken en te denken dat er geen dreiging is. het is fijn om te denken dat niets echt is!

Vlinder gooide net bij de buren een video op groot beeld, is dat dan ook nep en was het altijd zo? O ja zij en ik spelen gelijk tijdig en dan is het logisch... We zitten allebei online op hetzelfde moment dus we zijn hetzelfde?

Drop de gegevens maar Down!
 
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen weet dat het nep is, ik sta niet ingelogd!
 
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Spoofing? Ik gaf je foto's van de rit om naar mijn huis te komen zodat je geen adres gegevens had en je beledigt mij.
 
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Je wilt niet eens de moeite doen en bent maar wat bij dat je in je eigen prachtige wereld zit. Je haalt soms uit en doet je kunstje en beledigt mensen met ASS en speelt met mensen met een hoog IQ omdat je onverzadigd bent! Laat dan zien wat je kunt zodat je preppers kunt helpen.
 
V

Verwijderd lid 4870

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

Roel

Mankinds only hope
Laat nog maar even doormodderen, wordt zijn achterliggende manier van werken alleen maar duidelijker van.
 

Erny

Last (wo)man standing
Vlinder, Stef, Fets etc, wij wisten van begin af aan wie jij was, wat je naam was, waar je woonde en hoe je te werk ging. Je bent namellijk gewoon herkent gezien je gedrag nogal voorspelbaar en herkenbaar is vanwege aanwezigheid op andere fora waar je hetzelfde patroon aanhield.
Dat de mensen hier je desalniettemin toch een kans gegeven hebben getuigt van de goede aard van de mensen op dit forum. Erg jammer dat je dat niet begrepen hebt en er misbruikt van gemaakt hebt en blijft maken. Maar dat is jouw verlies, niet de onze.
 

JJ&A

Diehard Prepper
Weer heel mooi te zien dat we kunnen zien dat we dat we een gezonde éénheid hebben.
Eerder heef @Roel dit ook al aangegeven. :hug:

Dank je wel @Tanfana voor je wijsheid.👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Roel
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan