• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Goud en zilver prijzen

FKAGB

Prepper goeroe
De laatste dagen gaan de prijzen weer gestaag naar beneden. Misschien komt er zo op de valreep van 2015 nog een leuk koopmomentje aan.

Ik gebruik trouwens de app Gold Live Prices. Hiermee kun je het koersverloop goed in de gaten houden.
 

Tanfana

Mankinds only hope
Admin
De uitslag van prijsvraag op preppers.nl over de zilverprijs 31-12-2015 is bijna bekend. @Lion en @Novitamja zijn de grootste kanshebbers. :thumbsup:
 

FKAGB

Prepper goeroe
Link naar het betreffende topic? Ik kon hem niet zo snel vinden en zag dat @Lion ook online was daar dus die kan hem misschien wel vinden.
 

Ray

SHTF Expert
Net met Mr. Gold contact gehad en de prijsvraag gaat door! :thumbsup:

Check volgend jaar het hierboven genoemde topic op het oude forum.
 

Lion

Prepper
De koers is op dit moment 13.84, betekent dat @Novitamya er toch net iets dichter bij zit en ik denk ook niet dat er aan de koers nog veel veranderd tot 23.00 uur.
Ben wel benieuwd hoe Preppers.nl hier mee omgaat, ik gun het @Novitamya.

Dit is wat wij op Preppers.nl hadden aangegeven:
Novitamya 13,76
Lion 13,99

Buy the way, is er nog iets bekend over het treffen op 2 januari in Nunspeet? Ik ben nu in Nederland en was graag gekomen. Had wel begrepen dat het niet op de oorspronkelijke SC plek was.
Dus gaat het door en waar en hoe laat?

En voor alle lieve Prepper vriendjes een goed uiteinde en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
 

Ray

SHTF Expert
De uitslag van de nog lopende prijsvraag op het oude forum is bekend!

De winnaar is Novitamya (nickname op preppers.nl) maar hier bekend als @sterredag! :thumbsup:
Van harte gefeliciteerd en zie prive bericht voor de afhandeling.
 

sterredag

Prepper goeroe
Woowwwww!!!! Dat had ik dus echt niet verwacht. Lol geweldig!! Dank je wel!!!!

(en sorry voor de late reactie, vanwege drukte feestdagen en computer problemen niet zoveel aanwezig waar dan ook, moet toch echt mijn pc opnieuw gaan installeren :( )
 
Bovenaan