• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Heftige plunderingen na overstroming eiland. Wat doe je?

mrsjones

Diehard Prepper
Over st maarten, op st maarten wonen bijna alleen nog maar mensen die er niet vandan komen. Daardoor is er weinig binding met het eiland. Het zijn groepen, uit Haiti,Jamaica,St Domingo, die ilegaal of semi legal zijn, kinderen van ilegaal gaan bvb niet na school. Daarnast zijn er rijke en zeer rijke uit america,frankrijk, nederland. Zeker de helf van de economie is zwart, met sterkte mafia invloed. Het is echt geen waden eiland met een homogene bevolking,mensen die elkaar kennen en helpen. St maarten is een sociale jungle. De have not zag een kans. Landurig onderdrukking kom met een prijs.
 

petroman

SHTF Expert
Net zo rijk en/of over centjes kan beschikken zoals jij ? Op 1 of andere manier denk ik dat jij ook niet onbemiddeld ben. Nee ik ben niet helderziend.

Aangezien je net nieuw hier bent is je onnozelheid je vergeven. Zoek even de berichten en lees na wat @mrsjones gedaan heeft een doorgemaakt heeft (vooral ook oude forum). Daarna mag je diep buigen en je excusses aanbieden.

Als er één echte prepper is dat is @mrsjones dat wel.
 

Loreen

Last (wo)man standing
Aangezien je net nieuw hier bent is je onnozelheid je vergeven. Zoek even de berichten en lees na wat @mrsjones gedaan heeft een doorgemaakt heeft (vooral ook oude forum). Daarna mag je diep buigen en je excusses aanbieden.

Als er één echte prepper is dat is @mrsjones dat wel.

Los van het feit dat ze een échte prepper is, wtf maakt het uit hoeveel geld ze zelf heeft?
 

mrsjones

Diehard Prepper
Mijn schouder heef blijvend schade , paar pinnen er in en ook de spieren zijn geschuurd , dus langzaam herstel. Het is ook een enorme financiel klap geweest, ondank mijn extrem rijkdom. Mijn man heeft een paar aanbod die wij overwegen, incl eentje in Nl. De komende 6 manden blijven wij in Guadeloupe, ik ga voor een operatie na Miami.
 

mrsjones

Diehard Prepper
Net zo rijk en/of over centjes kan beschikken zoals jij ? Op 1 of andere manier denk ik dat jij ook niet onbemiddeld ben. Nee ik ben niet helderziend.
Trouwens als je will weten of ik poen heb kun je gewoon vragen, ik ben een paar tonnen kwijt door de hurricane, dat was het grooste deel van mijn geld. Ik ben niet arm, heb altijd belasting betaal, werk aangebod aan mensen. Denk je dat blut zijn moreel superior is? Ik doe niet moeilijk over geld, wij zijn van de 80 uur in de werk werkers. What is je gevoel bij geld? Waarom is het een punt voor jouw?
 
Bovenaan