• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Het rijbewijs zoals we dat kennen verdwijnt als EU-wet wordt aangenomen

Mayo

Last (wo)man standing
Voorlopig wordt er niet gestemd over het digittale eID en wordt dat dus zonder dat we kunnen ingrijoen doorgevoerd...

Geen apart debat over digitale identiteit in Europees Parlement​


https://www.telegraaf.nl/nieuws/330...ver-digitale-identiteit-in-europees-parlement

(Maar) tot grote teleurstelling van meerdere Nederlandse Europarlementariërs ziet een ruime meerderheid van het Europarlement geen reden om een apart debat te organiseren in Straatsburg. Dat betekent dat het standpunt van de commissie de inzet gaat worden van het Europarlement bij de onderhandelingen.
Tijdens de stemming hebben alleen Europarlementariërs van SGP, JA21, CU, FvD en de dierenpartij tegen een onmiddelijke start van de onderhandelingen gestemd.
 

JJ&A

Diehard Prepper
@petroman , daar ga je vast anders over denken zodra je die smartphone-met-kentekenplaat in de jaszak wilt steken.😉
I
Haha als je het dan ook nog in de binnenzak van je jasje doet kan je er ook nog achter verschuilen. :thumbup: 🤣
Het meest vreemde van alles vind ik nog wel dat aangezien ik geen mobieltje heb, mijn leven op de een of andere manier gewoon door gaat. Telkens als er ergens een appje of een ander handigheidje voor wordt bedacht is wel weer een uitzondering voor mijn soort zonderlinge types. Dat is dan wel weer heel voorkomend van overheidsinstellingen, banken e.d. Zelfs bij de lokale bakker hebben ze tegenwoordig een spaarsysteem waarbij je je mobiel kunt gebruiken, ik kreeg een stempelkaartje.... :lol:

Hoi @Roel
Wij hebben tot nu toe ook geen apparaatjes waar je aapjes op kan plaatsen. :aloha:
Ik hoop er nog een keer een te krijgen van mensen die graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben en de oude weg willen geven als karma.
We kunnen er net mee bellen en sms berichtjes mee ontvangen en misschien ook wel sturen.
Maar heb wel een bankpas formaat rijbewijs.:thumbup:
 
Bovenaan