• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

High Sierra Loop Backpack / Rugtas / schooltas / EDC tas /

F

frans81

Gast
Weer zo'n handig ding gescoord . Lekker licht en vele opberg mogelijkheden die met rits zijn af te sluiten .
Ik heb het ding nu enkele malen gebruikt met boodschappen doen en ik moet zeggen het zit goed op de rug en verdeelt een normaal gewicht aan inhoud mooi over de rug .
Ook dit was wederom een koopje en in zeer mooie staat , dat nog niet direct een bestemming heeft .
Die ik hier heb is in het zwart .
Ik denk dat ik mijn naam verander in " De Tassenman " :lol:

http://waterproofbackpackguide.com/high-sierra-loop-backpack-review/
 
F

frans81

Gast
Die regel heb ik voor mezelf, wat boeken betreft...en andere dingen.
Nee, niet schoenen, ik heb voor een vrouw zelfs weinig schoenen.

Ik ben een Man en voor wat dat betreft heb ik " Veel Tassen "
En vaak is het 1 eruit 2 of drie erin :lol::(
 
F

frans81

Gast
Sterker nog.. hij mag ook geen gratis tassen meer aannemen :D
Het wordt te gek, we hebben teveel "handige" tassen, laat staan gewone boodschappentassen. Regel is nu: 1 in -> 1 uit!
En gezien hij niets wil weg doen, is er een stop :cool:

Een vrouw vult de man aan met ? " Discipline " :lol:
Bij de kringloop zijn de tassen gelukkig niet gratis . Dus dat mag wel :)
 

Kanina

Diehard Prepper
Nee, niet schoenen, ik heb voor een vrouw zelfs weinig schoenen
Me too!

Dat zegt elke vrouw... ;)
Deze vrouw zegt: ik heb de helft van wat @The mad engineer heeft aan schoeisel! Zegt dat genoeg? :rolleyes:

Ik ben een Man en voor wat dat betreft heb ik " Veel Tassen "
En vaak is het 1 eruit 2 of drie erin
Helaas deelt MAD die mening ook, vandaar de stop. Ik moet ergens een lijn trekken als je huis te vol raakt :confused:

Een vrouw vult de man aan met ? " Discipline "
Precies! Als je dat maar weet.. :D
 

The mad engineer

Diehard Prepper
Voordat we beginnen met het strooien van absolute aantallen schoeisel, wil ik even melden dat dit ik een vrij lastige maat heb, en als ik ze dan tegenkom bij een aanbieding, neem ik er natuurlijk gelijk een paar extra. Het hoort gewoon bij de prep voorraad :)
 

Kanina

Diehard Prepper
Zolang hij er niet met de spuitbus bij komt.. ;)

Misschien kunnen ze er nog een ruilhandeltje van maken.. "ik heb ... en dan wil ik van jou ..." :fluit:
 

Ray

SHTF Expert
Zolang hij er niet met de spuitbus bij komt.. ;)

Misschien kunnen ze er nog een ruilhandeltje van maken.. "ik heb ... en dan wil ik van jou ..." :fluit:

Dat schiet niet op, status quo blijft dan bestaan en beiden slepen de toko verder vol.
Gewoon een PSM bezoeken en de helft van die bende in de karma gooien. :hug:
 

Ray

SHTF Expert
Prep Hoarders ! Dat is een heel ander ras .
Die hebben naar mijn mening allen een Intelligente vrouw die voor ademruimte zorgt .
Bij mij zijn het gelukkig naderhand veel ruil tassen of wordt het toch een vette eruit .:thumbsup:

Moet je na gaan, ik ben vrijgezel...... en toch maar twee paar schoenen, de oude en de nieuwe van anderhalf jaar geleden :thumbsup:
Conclusie... ik ben een wijf... (laat ik dat open deurtje zelf maar inschoppen :lol:)
 

Kanina

Diehard Prepper
Gewoon een PSM bezoeken en de helft van die bende in de karma gooien.
*Kanina gaat op zoek naar de eerstvolgende datum en noteert het in de agenda als: PSM "we raken tassen kwijt weekend". :D

Prep Hoarders ! Dat is een heel ander ras .
Jullie kunnen met z'n 2 een eigen forum gaan beginnen! :fluit::lol:

Moet je na gaan, ik ben vrijgezel...... en toch maar twee paar schoenen, de oude en de nieuwe van anderhalf jaar geleden
Respect!! Jij mag blijven. Ik doe zelf zo'n 3 jaar met een paar dagelijkse schoenen. Soms zelfs langer.
Vind dat best netjes. Maar goed, ik heb dan ook geen grote schuiten daar onderaan :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray
Bovenaan