Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ingeblikt (canned) water wordt nog steeds gebruikt op reddingsvlotten.
Water in aluminium blikken is zelfs tot 50 jaar houdbaar: https://en.wikipedia.org/wiki/Canned_water
Is er nog beter water dan "ons" (NL) kraanwater?Klopt maar is dat dan normaal "kraanwater" of behandeld ?
Is er nog beter water dan "ons" (NL) kraanwater?
Hoe lang is water is fles houdbaar? Wat zijn beste omstandigheden voor bewaren?
Ik heb nog een blikje bronwater (koolzuurhoudend) staan van 33 Cl wat 15 jaar over de datum is.
Ik heb dit op een ICT beurs gekregen in het jaar 1998. De tht was 2001.
Ik had op het vorige forum beloofd dat ik er een post over zou maken als het 15 jaar over de datum was.
Dit blikje heeft 18 jaar op mijn bureau gestaan, dus niet koel en donker, maar gewoon voor het raam.
Ik vraag me eigenlijk af of er nog prik in zit, en of het nog helder is.
Ik weet 100% zeker dat het drinkbaar is, want zolang het vloeibaar is, is het drinkbaar.
Maar of het nog als water smaakt, geen idee.
Ik zal proberen om hier eens een langdradig verhaal over te posten.
Het valt mij mee dat je blikje nog vol zit. Ik had een blikje Fanta tht 2011 in mijn bureaula op het werk. Ergens in 2015 is deze spontaan gaan lekken.
Ik kwam erachter omdat het karton in mij la nat was. Het blikje vertoonde geen lek en er zat nog steeds behoorlijk veel fanta in. Blijkbaar begeeft in sommige gevallen het lipje het na zoveel tijd onder druk te hebben gestaan.![]()