• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Iemand ervaring met deze slaap"zak" Musuc'Bag

Jasje

Prepper goeroe
Apart zeg. Lijkt me meer een skipak. Gezien de temperatuursvermeldingen lijkt het me niet geschikt voor een goede strenge nachtvorst in de tent. Ook het comfort van even op je rug krabben bijvoorbeeld is weg. In feite is ieder deel (denk aan verschil tussen wanten en handschoenen) minder warm. Wil je meer profijt van je eigen lichaamswarmte en toch bewegingsruimte kijk dan ook eens naar de slaapzak "pod xl".
 

Vempain

Prepper goeroe
Dat is een aparte slaapzak en heb wel de slaapsystemen van snugpack gezien die er volgens mij wel enigszins op lijken.
Alleen is het bij de snugpack los van elkaar zodat je ze ook afzondelijk van elkaar kon gebruiken maar heb er zelf geen ervaring in
Misschien dat @FKAGB hier nog wat extra informatie over kwijt kan over hoe het in de praktijk werkt?
 
F

frans81

Gast
Ik denk dat de kwaliteit van de naden uiteindelijk toch de doorslag moet geven .
Mij lijkt dat bij dit ontwerp heel kwetsbaar . Het in en uitstappen zorgt toch voor spanning op de toch al zo kwetsbare naden .
Wanneer het iets te krap gekocht word dan heb je al helemaal een probleem . En als je het te ruim koopt dan zit het nergens naar .
;)
 
Bovenaan