• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ik zoek de juiste afmetingen Cannae Elite Pro

Mike024

Prepper
Hoi allemaal, Ik zoek de juiste afmeting van de Cannae Elite Pro. Op alle websites staat dezelfde fout. De hoogte in inch staat op 19,5 inch maar in CM op 59,5 cm. Maar 19,5 inch x 2,54 cm is 49,5 cm! Overige maten kloppen wel ...

Heb contact gehad met cannaeprogear zelf, maar die zeggen dat hun gegevens kloppen???

Heeft iemand misschien deze rugzak en zou die dan de hoogte voor me op willen meten?

Bij voorbaad dank.
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Dan kijken en logisch gokken...zoals dit filmpje, de tas komt tot kniehoogte als de tas op de grond staat.
Kniehoogte is 40-45 cm. Tas zal zeker geen 59,5 cm zijn, dat zal een rekenfout zijn. (wel nog even juiste merk filmpje erbij zoeken, had ik nu geen tijd voor)

En natuurlijk, welkom hier.

 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

Mike024

Prepper
Hi Stuudje, met die kniehoogte zit je wel goed volgens mij, is een goede tip!
en Frans deze gegevens kom ik dus ook overal tegen en je berekeningen daar was ik ook op uitgekomen. Kan dus bijna niet anders dat het fout op de websites staat (ook van Ebay, Amazon en zelfs in de reviews op Youtube wordt het klakkeloos over genomen.)

Dus volgens mij moet het wel 49,5 cm zijn. Een daypacker van 60 cm hoog lijkt me erg groot en dan kom ik met die 21 Liter inhoud ook niet weg.

Mocht er toch nog iemand zijn die deze rugzak heeft en het me 100% zekerheid kan geven over de hoogte zou top zijn!

mvg Mike
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat heet 100% ? Volgens mij heb je al 99 % bereikt met alle info :)
Foutje heb je al geconstateerd en middels meerdere info over elkaar heen te leggen kom je uit op een antwoord met nog minimale afwijking .:rolleyes:

Mijn BLACKHAWK is gelijkend en afmetingen komen overeen .

Dealer of nogmaals Importeur bellen is ook een oplossing .

Doe ik ook best vaak ;)

Edit

Vaak nemen sommige werknemers geeneens moeite om na te checken .
Een andere werknemer is vaak wel weer bereid .
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Speciaal voor jou tas gepakt en visueel bewijs:rolleyes:

15682024522296040112161256939186.jpg 15682025479016254018896337907457.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray
F

frans81

Gast
Een Inch is een Inch , kun je niets anders van maken. 2.54 Cm ( US en UK hetzelfde ) .

Ik hoop dat je eruit komt en niet te lang twijfelt ;)
 
F

frans81

Gast
@Mike024

Ik heb zojuist een mail terug van een shop in de UK ( tactical@scottcountry.co.uk )

Zie onderstaande stukje tekst dat meteen verduidelijking geeft
.

Ook ik zat er dus langs

Zie vet gedrukte tekst oa

Many thanks for your e-mail query.

I can confirm that the Cannae Pro Gear Legion Elite pack is 59.5cm high.

I cannot comment on websites as you have not said which – but what I can see is that you may have picked up on a standard Legion pack which has the smaller dimension you have stated.



The Legion and Legion Elite are very different packs: the Elite is larger and has a helmet carry.



I hope this helps – please do mail back if I can be of more assistance

Gr Frans
 
Bovenaan