• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Instelling: automatisch volgen alleen voor zelf gestarte topics

elloco999

Elementary prepper
Bij voorkeuren heb je deze optie:
Topics die je aanmaakt of waarin je reageert automatisch volgen...

Is het mogelijk om dit te scheiden in twee opties:
  1. Topics die je aanmaakt automatisch volgen...
  2. Topics waarin je reageert automatisch volgen...
Topics die ik zelf aan maak wil ik namelijk wel altijd volgen, maar topics waarin ik reageer vind ik dat lang niet altijd nodig dus daarvan heb ik dat liever niet automatisch.
 

JamHard

Prepper goeroe
Bij voorkeuren heb je deze optie:
Topics die je aanmaakt of waarin je reageert automatisch volgen...

Topics die ik zelf aan maak wil ik namelijk wel altijd volgen, maar topics waarin ik reageer vind ik dat lang niet altijd nodig dus daarvan heb ik dat liever niet automatisch.

Ik heb deze optie zelf uitgeschakeld staan, omdat dit mij ook mateloos irriteert.
Voor mijzelf is het in mijn optiek een kleine moeite om gewoon de betreffende onderwerpen handmatig te selecteren om te volgen.

Is het mogelijk om dit te scheiden in twee opties:
  1. Topics die je aanmaakt automatisch volgen...
  2. Topics waarin je reageert automatisch volgen...

De situatie die je hier schetst in je vraagstelling is mijns inzien niet te verwezenlijken in de software, zonder te gaan lopen klooien in scripts, met als gevolg dat dit weer problemen oplevert met updates en upgrades in de toekomst.
 

phtvs

Sysop
Admin
Even ter aanvulling.........

De software stond zo ingesteld dat als je jezelf registreerde, je automatisch JA zei tegen het volgen van topics die je hebt gemaakt danwel die topics waarin je een reactie geplaatst hebt.

Ik heb dit inmiddels aangepast, bij nieuwe leden staat deze optie dus op NEE
Helaas alleen voor nieuwe leden, mensen die al een account hebben zullen deze optie handmatig even uit moeten zetten in hun forum profiel indien gewenst.
 

elloco999

Elementary prepper
De situatie die je hier schetst in je vraagstelling is mijns inzien niet te verwezenlijken in de software, zonder te gaan lopen klooien in scripts, met als gevolg dat dit weer problemen oplevert met updates en upgrades in de toekomst.
Ik weet dat dit op sommige forums wel mogelijk is dus ik hoopte dat het een instelling zou zijn in de software. Als dat niet het geval is dan helaas...

Wel goed dat de optie van het automatisch volgen voor nieuwe leden uit staat @phtvs

Bedankt voor jullie reacties!
 
Bovenaan