• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

J & S Franklin LTD Free Standing Mosquito net NSN 7210-99-346-9710

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
14686030085491749583127.jpg Wat was de verassing in de Tas die ik vorige week Zondag op de Carbood in de Hand heb gehad ??
Ik heb alleen het Muggennet een stukje gezien en de Tas .
Maar heb het toen laten liggen . Eenmaal thuisgekomen liet het mij echter nog niet met rust en ik heb het ding telefonisch gereserveerd . Gelukkig nog niet verkocht .
Vandaag werdt de verassing afgeleverd en wat bleek er zaten 2 Tassen in de doos .
1 waar de inhoud op het eerst oog in zou moeten zitten riep verwarring op .

Een Care PLus tasje Met als opschrift " Mosquito net Dome Shield Art 33675 , 1550 gram en 1 pers , Dawa Plus .
Dit staafde niet met het gewicht van Pakket . 5, 5 Kgm .
Dus de tent moest zowiezo veel groter zijn .
Zodoende Tas twee verlost van de inhoud . Man Man , ik had de halve stoep nodig .
Dit was dus een ruime twee persoons ;) . Helaas kwamen er een paar gaatjes tevoorschijn en een Scheur van 12 Cm in de opstaande rand :(:( .
Ik was dus verplicht het ding op mijn veel te kleine stoep op te zetten :oops:
Tasje met poles geleegd en tijdens een worsteling met de lengte van die dingen is het toch gelukt .
Er stond nu een klein bouwwerk op mijn terras waar je rustig in kon vertoeven / bewegen / staan / slapen / eten / koken / mens erger je nieten ( Ik zag die gaatjes nu beter en die scheur ;) )
Gelukkig was dat maar aan een kant en de reparatie is te doen . Gelukkig .
Deze Dome tent is voorzien van een apart slaapgedeelte , welk geheel is af te sluiten met een zefde Antimuggengaas . Dit doormiddel van een degelijke rits . Slaapgedeelte heeft een verstevigde bodem .

De Fabrikant is J&S Franklin LTD . NSN 7210-99-346-9710 Property of IRISH DEFENCE FORCES .
Helaas kon ik geen foto knippen in opgebouwde staat ( Komt nog ) .
Het ding meet ( Zie tegels van 40x40 Cm ) 2 Br x 2 Lang x 2 Meter Hoog . Deze is dus wederon groter dan er via andere verkoop sites vermeld wordt . Grondzeil is 2 x 2 Meter zonder de opstaande rand erbij geteld .

http://www.franklin.co.uk/camp-equipment/mosquito-nets.html

20160715_143251.jpg
20160715_104810.jpg
20160715_143027.jpg
4-mosquito-nets.jpg
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
De beschadigingen in de Tent :(:(:eek:
Zeer lastig te fotograferen . Foto 3 laa t een vlek zien en dat is ook een beschadiging in het net .
Lijkt net of er een vlek op de stoeptegel zit :lol:



20160715_141934.jpg
20160715_141957.jpg 20160715_142025.jpg 20160715_142007.jpg
 

Bijlagen

  • muskiet groot.jpg
    muskiet groot.jpg
    42.4 KB · Weergaven: 3
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi verslag weer @frans81.
Volgens mij kan je zo een dumpzaak beginnen.

Helaas is en zijn Burger gerichte artikelen veeeeel te duur .
Derhalve is het Contrast Tussen Dump / Defensie en Burgerspul wel heel groot .
Derhalve ga ik ook vooral voor kwaliteit / prijs verhouding voor DefensieDump artikelen .


In deze kan minimaal een compleet veldbed geplaats worden en als het moet twee ;)
Is de vrouw ook weer blij als ze er bij Moet . Ja als het echt moet .
Anders doet ze het niet :(:(
 
Bovenaan