• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Jerven bag

Niels

Mankinds only hope
Ja, ik heb er 1, een Fjelduken uit Noorwegen.
Het is voor mij een item in de BOB voor als ineent de pleuris uitbreekt qua regen, of ik snel wat op moet zetten.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik hem nog steeds niet uit het zakje gehaald hebt al wilde @Jasje dit afgelopen weekend heel graag :p.
Maar ik heb er 1 :). Kunnen we op SC Noord Limburg eens van dichtbij bekijken.
 
F

frans81

Gast
Bij mij staat dat ook mentaal in de bestelling . Ik wacht even rustig tot mijn antennes gericht een kant opgaan .
Ook deze wordt toegevoegd in idd BOB .
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Jou BOB moet onderhand een vrachtwagen zijn. :D:D:D:D

Die vrachtwagen is ingeruild op dit

bobje :eek::D

Maar idd ik heb teveel zooi .
Ben nu echt nog bezig met nuttig en functioneel en vooral draagbaar en niet te voelbaar .

Zo'n Jerven is toch wat anders dan 6 Kilo complete M90 KL .

upload_2021-8-19_21-58-21.png
 

Henk88

Diehard Prepper
Mooi ding, ben na het kijken van een paar filmpje wel enthousiast. Enige wat ik jammer vind is dat ze alleen in camo verkrijgbaar zijn of fel oranje. Een optie voor een universele groen/grijze of bruine variant zou ideaal zijn.
 

PBear

Mankinds only hope
Met dit jasje kan je je tent wel thuis laten @easy. Onopvallend hiermee door de stad dwalen kan je wel vergeten, ondanks het camo-design. Beslist een aandachtstrekker! Heb je je Fjellduken Extreme al uitgetest? Wat zijn je bevindingen?
 

easy

Diehard Prepper
Met dit jasje kan je je tent wel thuis laten @easy. Onopvallend hiermee door de stad dwalen kan je wel vergeten, ondanks het camo-design. Beslist een aandachtstrekker! Heb je je Fjellduken Extreme al uitgetest? Wat zijn je bevindingen?

Hoi,

Ik heb m vorig jaar eind december gebruikt als slaapzak...en dat werkt perfekt. Bij temperaturen van -7 niet koud gehad in mn tentje...( sliep op de grond omdat ik vergeten was mn slaapmatje uit de rugzak te halen en te lui was om het alsnog te doen)
 
Bovenaan