• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

kinect (v2.0? )

homerun

Diehard Prepper
Het ziet er allemaal wel erg leuk uit.
Maar mijn vraag is nu toch: Wat heb je eraan?

Het lijkt mij in geen opzicht handig...
 

Richard434

Prepper goeroe
Er kunnen met wat aanpassingen misschien in de medische wereld veel preciezere ingrepen mee gedaan worden, bijvoorbeeld door de armbeweging te verkleinen. (bijvoorbeeld voor elke 10 cm die ik mijn arm beweegt, beweegt deze stof 10 mm)
Ook zijn er (na doorontwikkeling) mogelijkheden om op zo'n manier veiliger in chemie met stoffen te kunnen werken.
Om nog maar te zwijgen van optie's voor mindervaliden, zoals reuma patiënten die op deze manier makkelijker spullen op kunnen liften.

Daarnaast kan je, met het optillen van spullen, bijvoorbeeld heftrucks veel mobieler maken, waardoor er minder nodig zijn, en je zo veiliger kan werken.

Er zijn al robottechnieken die deze functie's voor een groot deel kunnen vervullen, maar ik denk dat dit een verdere evolutie op dat gebied kan veroorzaken.
 

QuickFix

Diehard Prepper
in de medische wereld veel preciezere ingrepen mee gedaan worden, bijvoorbeeld door de armbeweging te verkleinen.
Die bestaan al; was zelfs laatst op TV bij DWDD (geloof ik).

Maar goed: begin jaren '90 vroeg ik mezelf ook af wat "Het grote publiek" ooit met internet zou moeten, toen ik nog op de uni computer moest inbellen. :rolleyes:
Nu kunnen we niet meer zonder. ;)

Mobiele telefoons... die waren voor patsers: nu worden kinderen geboren met die dingen in de hand. :lol:
 
Bovenaan