• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Koudweer tips voor de ondernemende prepper , Hiker en Avonturist

F

frans81

Gast
Ik kwam deze link toevallig tegen tijdens zoektocht .
Het zijn dingen die ik al van vroeger weet maar er ik kwa kleding toch wel wat veranderd .
Nu de Zomer weer langzaam teneinde gaat en de kou en nog meer nat uiteindelijk het dagelijkse beeld overnemen is deze Link wel van toepassing .
Vooral voor hen die oefenen met bepakking en langere trips maken door het Wilde Westen :lol: van Nederland en Buurlanden .
Het zijn 5 duidelijk omschreven koudweer tips die een aanwinst zijn om te onthouden ;)


https://www.veteraneninstituut.nl/verhalen-van-veteranen/5-koudweertips-mariniers/
 

Dreutel

Prepper goeroe
Ik kwam deze link toevallig tegen tijdens zoektocht .
Het zijn dingen die ik al van vroeger weet maar er ik kwa kleding toch wel wat veranderd .
Nu de Zomer weer langzaam teneinde gaat en de kou en nog meer nat uiteindelijk het dagelijkse beeld overnemen is deze Link wel van toepassing .
Vooral voor hen die oefenen met bepakking en langere trips maken door het Wilde Westen :lol: van Nederland en Buurlanden .
Het zijn 5 duidelijk omschreven koudweer tips die een aanwinst zijn om te onthouden ;)

www.veteraneninstituut.nl


En waar staan die tips?
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
En waar staan die tips?

Ik zou bijna zweren dat de Link gisteren zijn werk deed :lol:
Bedankt voor het wakkerschudden ;)

Het is opgelost :thumbsup:

Bedankt Mod Team
 
Bovenaan