• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Kous, waar is het goedkoop?

kamien

Prepper
Hallo leden,

Ik heb 3 Zibrokachels:
- Rca 66;
- Rca 99c;
- Kra 105.

De kra 105 heeft in het begin wat moeite om op te starten, de vlammen zie ik later wel in de "turbokamer" maar ik denk dat de kous aan vervanging toe is. De andere 2 zullen de winter makkelijk doorkomen vermoed ik. Ik ben me aan het orienteren maar mocht ik 3 kousen bestellen dan ben ik 100 euro kwijt, best prijzig. Hebben jullie tips ? Ik hoor het graag!
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Voor een anoniem iemand met drie kachels is dat vroeg genoeg denk ik.
Een prepper die denkt vooruit en heeft ze al in huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos

joepmeloen

Prepper goeroe
Ja maar is de kans niet groot dat de winter voorbij is voor dat ze geleverd worden?

Valt mee, je heb tegenwoordig 15 day delivery, bij bepaalde aanbieders en bij bepaalde uitgaves.
Wellicht kun je er ook voor kiezen uit een europees warehous te laten komen, alleen heb je dan geen gratis verzend kosten.

Toch wel gek uit china is het gratis vanuit europa is het duur :)
 
Bovenaan