• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Leeuw/Wild zwijn?

Roel

Mankinds only hope
Wat denken jullie hier van? In Berlijn loopt een leeuw. Of een wild zwijn. Of een leeuw die in de buurt een wild zwijn heeft aangevallen. Er circuleren tig verhalen en nu hebben ze blijkbaar besloten dat het een wild zwijn zal zijn. Maar op de videobeelden die ik hen gezien... Nope, geen zwijn van te maken. Maar hoe zou het nu wél zitten?
wild zwijn leeuwin.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Erny

martin

Mankinds only hope
Wat denken jullie hier van?

Ik hou het ook echt op een zwijn.

https://www.nu.nl/dieren/6273721/le...n-zwijn-uitwerpselen-zijn-van-vegetarier.html

De optelsom van de beelden, uitwerpselen en gevonden haren lijken mij wel voldoende zekerheid te geven.
En los hiervan is het sowieso een beetje vreemd dat er een leeuwin los zou rondlopen in Berlijn. Het kan natuurlijk altijd dat er een dier zou zijn ontsnapt uit een circus of een dierentuin maar dat zou vanaf het eerste moment bekend zijn. Enige uitzondering zou een particulier zijn die een leeuwin als huisdier heeft. Maar zelfs dan zou je als eigenaar (denk ik) wel aan de bel trekken om te voorkomen dat jouw huisdier zal worden afgeschoten als deze zou opduiken.
 
Bovenaan