• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Leven in en met de natuur

JJ&A

Diehard Prepper

Leven in en met de natuur.

Ik heb veel van dit soort filmpjes bekeken en zal af en toe wat plaatsen.

De meesten waren heel eenvoudig zonder gereedschappen die je in de winkels kan kopen, dus meer bushcraft.

Als ik mijn gang kon gaan zou is zeker voor een tropisch land kiezen, de natuur heeft zoveel meer te bieden, alleen als wat je allemaal met bamboe kan doen en dat nog het voedsel kruiden wat het te bieden heeft.

Vroeger als kleine jongen was ik mij aan het voorbereiden om zo te leven, en ik was er ook nog goed in.

Ik hoop iets moois van deze topic te maken.

Jullie mogen het natuurlijk ook verreiken, dit forum doen we met elkaar, en voor elkaar.
:D
;-)

FULL VIDEO: 7 episodes - building a farm, rural life, how to make furniture in the house

Triệu Thị Hoa

6,56K abonnees

83.303 weergaven 10 aug 2022 #Farmbuilding #bamboohouse #camping

Welcome to Trieu Thi Hoa's channel

-My channel is mainly about rural and farm life. Breeding and making bamboo houses with many different tools such as shovels, shovels, hand saws... etc and pythons raising many animals in many other ways. together . - We hope you will support by liking and subscribing to the channel

I am a person who loves nature and likes to live in the forest. I hope to be welcomed and supported by everyone

Je moet het filmpje even op het begin zetten, na het opstarten.

Een jonge dame heeft dit filmpje gemaakt, ik moet zeggen dat ze behoorlijk handig is, en alles ook nog eens mooi maakt, haha anders dan de meeste mannen zouden doen.

 

JJ&A

Diehard Prepper

Building My BEST DUGOUT EVER - ALONE into Wild Forest - Bushcraft Moss PILLOW - Badger Came - 4K​


Asbjorn Olsen-Berg Bushcraft

5.585.350 weergaven 2 jul 2022 НОРВЕГИЯ
In this video you will see the construction of a dugout in a hillside using hand tools. It's a very hard job, but also an interesting experience. For construction, I use only dead fallen trees, which I collect in the surrounding forest. Next Series: Making a bushcraft door from split logs - https://youtu.be/dF3EOUIz-hg Made an Absolutely AMAZING & COZY FIREPLACE - https://youtu.be/VRFx7a_UOHE Sleeping in a sand pit was a bad idea - in the process of drying, the sand gradually crumbled, and with it the stones. It is better never to do this, it can be life threatening. Also, the sand that I poured on the roof crumbles a little inside. I'm thinking of fixing this in the future. Digging a hole of this size was not as easy as I thought. This took longer than I expected. Finding and processing dead fallen trees also takes a significant amount of time. But the assembly of the structure itself is quite simple and does not take much effort and time. From food I took with me mainly canned food, during the day the air temperature is quite high, the rest of the products can deteriorate. But even canned food warmed up on a fire is very tasty after a whole day of work in the fresh air. Despite the warm weather, the water in the river is cool, very refreshing and invigorating. I fought mosquitoes and midges with the help of fire smoke. Inside the dugout, I set fire to a tinder fungus - it is a natural repellent. To be continued. Thanks for watching!
 

JJ&A

Diehard Prepper

Een film over de bouw van het Hobbithuis. 14 dagen alleen​


Lesnoy


3.537.734 weergaven 22 mrt 2022 #bushcraft #craft
Hallo jongens Ik wil u een film bijvoegen waarin de bouw van het Hobbit-huis volledig van begin tot eind is Ik hoop dat je van dit soort films geniet. Wat denk je?
 

RockyFlats

Ruttaan

Leven in en met de natuur.

Ik heb veel van dit soort filmpjes bekeken en zal af en toe wat plaatsen.

De meesten waren heel eenvoudig zonder gereedschappen die je in de winkels kan kopen, dus meer bushcraft.

Als ik mijn gang kon gaan zou is zeker voor een tropisch land kiezen, de natuur heeft zoveel meer te bieden, alleen als wat je allemaal met bamboe kan doen en dat nog het voedsel kruiden wat het te bieden heeft.

Vroeger als kleine jongen was ik mij aan het voorbereiden om zo te leven, en ik was er ook nog goed in.

Ik hoop iets moois van deze topic te maken.

Jullie mogen het natuurlijk ook verreiken, dit forum doen we met elkaar, en voor elkaar.
:D
;-)

FULL VIDEO: 7 episodes - building a farm, rural life, how to make furniture in the house

Triệu Thị Hoa

6,56K abonnees

83.303 weergaven 10 aug 2022 #Farmbuilding #bamboohouse #camping

Welcome to Trieu Thi Hoa's channel

-My channel is mainly about rural and farm life. Breeding and making bamboo houses with many different tools such as shovels, shovels, hand saws... etc and pythons raising many animals in many other ways. together . - We hope you will support by liking and subscribing to the channel

I am a person who loves nature and likes to live in the forest. I hope to be welcomed and supported by everyone

Je moet het filmpje even op het begin zetten, na het opstarten.

Een jonge dame heeft dit filmpje gemaakt, ik moet zeggen dat ze behoorlijk handig is, en alles ook nog eens mooi maakt, haha anders dan de meeste mannen zouden doen.



@JJ&A , dat doet mij wel een beetje aan het bungalow-hutje dat mijn vrouw en ik in de jaren 90 in Thailand hadden op vakantie. Spinnen en slangen in en voor de hut, en wat nog kleinere beestjes aangaat, heb ik mij nog jaren later niet alleen hoeven voelen. Nu, jeukt het gelukkig niet meer...;)
 

JJ&A

Diehard Prepper

Het bouwen van een DUGOUT in het wilde bos van begin tot eind.​

Een jaar in twee uur-DIY bushcraft​


Living Wilderness: Crafts and Skills
123K abonnees

26 jun 2022
We bouwen deze ondergrondse schuilplaats - een dug-out om te overleven! We hebben veel hard werk in het wilde bos... Van begin tot eind! We brachten een jaar om dit te doen en maken een twee uur film om met u te delen! Het is allemaal DIY!

 
Bovenaan