• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Lowe Alpine Strike 40 OD Military Back Pack

F

frans81

Gast
Gezien het een Hobby is en ik er dus waarschijnlijk heel anders tegenaan kijk plaats ik toch even deze Nieuwe aanwinst .
En geloof mij nou maar het is een echt en Heus Zeldzaam Type . Dit vooral ook omdat ze destijds meer zeer beperkt verstrekt zijn .
Het gaat hier dus om een Lowe Alpine Strike 40 In Olive Drap . 40 Liter Inhoud zonder de Day Packs , die ieder ook 10 Liter zijn . Dus als Complete rugzak is het een 60 Liter systeem .
Er zullen er maar weinig zijn die beseffen dat het een wonder is om zoiets te bemachtigen .
Het is vooral ook een Must Have voor mij daar ik zoveel mogelijk het Woodland aan het vervangen ben voor Oa een Olive Drap of Coyote Tan Camo . Gewoon een Effen Kleur en niet meer in een Vlekken type DPM .
DE Rugzak is nagenoeg perfect en uit 2002 . Wat wel ontstaan is door het gebruik van de Draw String aan de bovenzijde is dat daar de Coating loslaat ( Plaatselijk Vervellen ) . Maar dat vind ik geen probleem .
Ook is er bij deze Strike een uitneembaar Matje geplaatst tegen het rugpand en in het Reservoir vak .
Netjes voorzien van degelijke Heup en Borstriemen . Ook voor deze Strike geld dat het een handzaam en smal model is en met een redelijk gewicht gevuld kan worden . 15 a 20 Kg .
Ook is deze Lowe Alpine Strike 40 een Originele Lowe Made Rugzak en niet een Vietnam Made Model uit de Latere periodes .

20171220_124503.jpg 20171220_124515.jpg 20171220_124525.jpg 20171220_124556.jpg 20171220_124615.jpg
 
F

frans81

Gast
De laatste drie foto's .
Foto 1 toont het loslaten van de coating aan de Bovendste rand rond Draw String .

20171220_112127.jpg 20171220_112143.jpg 20171220_112210.jpg
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stel voor dat je professionele hulp inschakelt .....

kijk lampen verzamelen ok,
putdeksels, al la,
maar rugzakken ?

Ho Ho Ho haha ,

Er zijn al weer drie rugzakken weg ;);)
Ik loop dus " voor " met het wegdoen haha .
 
F

frans81

Gast
Googel zelf maar eens op dit type Lowe Alpine Strike :(
Je zult nagenoeg niets vinden .
Ja op Ali haha , een Namaak .
Maar verder is er in de verkoop maar zeer weinig .
Zelfs een Lowe Alpine Sting uit de eerste Generaties in OD is al niet makkelijk .
En ja hoor zelfs die is dan nog makkelijker te bemachtigen ;)
Na zoveel jaren zoeken en dan ook nog nette prijs , dat is geduld en geluk hebben .
 

DO-it

Diehard Prepper
Ziet er goed uit @frans81! Belangrijkste is dat hij ook goed past, maar dat hoef ik niet tegen een echte die-hard prepper te zeggen/ schrijven.....
 
F

frans81

Gast
Ziet er goed uit @frans81! Belangrijkste is dat hij ook goed past, maar dat hoef ik niet tegen een echte die-hard prepper te zeggen/ schrijven.....

Dit type rugzak past eigenlijk iedereen !
Gewoon niet te zwaar maken en zeer zeker niet boven 10 kg . Dat is meer dan voldoende om het ding goed op het lichaam te kunnen dragen zonder dat je , je gaat ergeren . Dus de Helft van wat max zou kunnen .
Een " Echte " Die Hard Prepper ben ik bij lange na nog niet haha .
Ik vertoef op een klein Prepper Gebied :(
 
F

frans81

Gast
Het " LIJKT " alsof ik Tassen Verzamel haha .
Ik probeer gewoon mijn uitrusting aan te passen tot Tevredenheid .
Pff Camo . En ik help anderen met ideeën opdoen :fluit:
Maar goed dat ik geen wasbakken verzamel haha .
 
F

frans81

Gast
@frans81 , ruilen voor een LoweApline Strike in woodland? Das veel stoerder natuurlijk :). Ook in zeer goede staat (want komt ook van jou :p ).

Ik kom niet graag stoer over haha . Met zo'n OD kom ik een beetje Over als een tuinman met zijn Gear bij zich :)
En die Lowe Alpine Strike in Woodland liggen ook niet dik gezaaid .
Ik zou deze mooie Olive Drap zelfs niet inruilen tegen een perfecte Lowe Alpine Saracen in OD ;)
Mocht ik nog een tweede tegenkomen dan plaats ik het ding hier op het Forum en in het juiste Topic .
Marktplaats gedeelte niet meegerekend :fluit:
 
F

frans81

Gast
@frans81 , de Strike in OD is ongeloofelijk zeldzaam.

Het is ook met dit spul " Wat de Gek er voor geeft " haha .
En ik heb er echt niet veel voor betaald ;)
Dosis geluk mee gehad door de Juiste omstandigheden en daar weer correct naar handelen . En afwachten .
Dat wachten op daar had ik nog de meeste moeite mee .
 
F

frans81

Gast
Alleen nergens te vinden met de sidepacks erbij...

Op EBAY en elders buiten Nederland zullen er enkele te koop zijn .
Veel van datgene is echter ook ALI spul en heeft totaal geen connectie met Defensie gerelateerde uitgaves / Inkoop . Weet je ze te koop plaats gewoon even de Links met toelichting wat die Link inhoud .
Misschien wat voor de zoekenden .
 

Ray

SHTF Expert
Pracht van een rugzak, zeer bruikbaar in uitzonderlijk kerstmis groen. :) Ok, geen daypack, maar zijn er al mensen fan van daypacks? Die dingen zitten mij altijd in de weg, steken breder uit dan ik zelf ben. Dan pak ik liever een maatje grotere rugzak mee dan de daypaks er aan te ritsen.
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Pracht van een rugzak, zeer bruikbaar in uitzonderlijk kerstmis groen. :) Ok, geen daypack, maar zijn er al mensen fan van daypacks? Die dingen zitten mij altijd in de weg, steken breder uit dan ik zelf ben. Dan pak ik liever een maatje grotere rugzak mee dan de daypaks er aan te ritsen.

Ook ik ben geen Fan van die ergens / soms / handige Day Packs . Ze zitten wel ;) bij deze rugzak maar ik rits ze er meestal meteen af .
Als ik zoiets aanschaf heb ik het wel graag compleet haha , men weet maar nooit !
Dat ik deze Lowe Verkoop , gaat denk ik niet gebeuren .
Maar mocht dat gebeuren dan is ie wel compleet .

20171225_130747.jpg 20171225_130806.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray
Bovenaan