• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Multi citaten werken niet goed.

Niels

Mankinds only hope
Laatst bewerkt:
Hallo Mod's (die het wel snappen :p ),

Als ik een paar berichten aanklik om toe te voegen als citaat, en invoeg dan werkt dat.
Tussen de citaten geef ik dan mijn bla bla verhaal, en post het geheel.
Het laatste citaat klopt da ineens geen ruk bal meer van!
En word dan een citaat in een citaat, en daarin een citaat gemaakt. Het sluit dus af met
Code:
[/Quote][/Quote]
of
Code:
[/Quote][/Quote][/Quote]
.
Als ik de
Code:
[/Quote]
dan weg haal werkt dat niet!
Als ik dan weer naar "wijzig bericht" ga staat de
Code:
[/Quote]
er weer!
Wat doe ik fout?
10314249-Computer-window-with-fatal-error-Stock-Photo.jpg
 

petroman

SHTF Expert
Als ik een paar berichten aanklik om toe te voegen als citaat, en invoeg dan werkt dat.
Tussen de citaten geef ik dan mijn bla bla verhaal, en post het geheel.

Het laatste citaat klopt da ineens geen ruk bal meer van!
En word dan een citaat in een citaat, en daarin een citaat gemaakt. Het sluit dus af met

Bij mij werkt het wel normaal.

Te ingewikkeld :confused:

Niels je hebt een probleem uitdaging
 

Ray

SHTF Expert
@Niels, zelf gebruik ik nooit de "+ Citaat" link, maar uitsluitend de "Reageer" link.

Als je bij iedere post (binnen hetzelfde topic) waarop je wilt reageren op die "Reageer" link klikt, zet hij alle citaten onder elkaar in je reactie en kun je er tekst bij en/of tussen typen.
 

sterredag

Prepper goeroe
@Niels, zelf gebruik ik nooit de "+ Citaat" link, maar uitsluitend de "Reageer" link.

Als je bij iedere post (binnen hetzelfde topic) waarop je wilt reageren op die "Reageer" link klikt, zet hij alle citaten onder elkaar in je reactie en kun je er tekst bij en/of tussen typen.

Lol leuk truukje! Handig om te weten ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ray
Bovenaan