F
frans81
Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk heb ik gisteren een ruil gemaakt met iemand die deze Daypacks zelden of nooit gebruikte .
Ik heb ze geruild tegen 3 Grote Molle opbouw tasjes .
Het grootse verschil zit hem vooral in de Extra Webbing op voor en achterkant .
Derhalve een paar foto's van deze Daypacks uit 2009 .
Ze zijn ook veel soepeler dan de vorige . Rits gaat van boven naar onderen en door extra webbing aan achterzijde extra stevig aan de rugtas te bevestigen .
Helaas zijn ze zeer zeldzaam in de verkoop en dus moeilijk te bemachtigen .
Let op wat je koopt , het zou zo maar kunnen dat het niet gaat passen .
Oude tassen passen niet op de Nieuwe versie en andersom ook niet .
Een Daypack met extra webbing ( Soort Molle look ) hoort zodoende bij de inmiddels gemoderniseerde versies van de Strike / Sting ( Ray ) of Saracen .
Mocht de rits toch van boven naar onderen gaan dan heb je nog geluk en past het wel .
Ze zijn namelijk iets later in de series pas overgegaan naar anders sluitende ritsen .
Het doorontwikkelen ging stapsgewijs , zodoende kan het wat verwarring oproepen .

Ik heb ze geruild tegen 3 Grote Molle opbouw tasjes .
Het grootse verschil zit hem vooral in de Extra Webbing op voor en achterkant .
Derhalve een paar foto's van deze Daypacks uit 2009 .
Ze zijn ook veel soepeler dan de vorige . Rits gaat van boven naar onderen en door extra webbing aan achterzijde extra stevig aan de rugtas te bevestigen .
Helaas zijn ze zeer zeldzaam in de verkoop en dus moeilijk te bemachtigen .
Let op wat je koopt , het zou zo maar kunnen dat het niet gaat passen .
Oude tassen passen niet op de Nieuwe versie en andersom ook niet .
Een Daypack met extra webbing ( Soort Molle look ) hoort zodoende bij de inmiddels gemoderniseerde versies van de Strike / Sting ( Ray ) of Saracen .
Mocht de rits toch van boven naar onderen gaan dan heb je nog geluk en past het wel .
Ze zijn namelijk iets later in de series pas overgegaan naar anders sluitende ritsen .
Het doorontwikkelen ging stapsgewijs , zodoende kan het wat verwarring oproepen .