• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nieuw Type Daypacks met webbing ( Molle )

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk heb ik gisteren een ruil gemaakt met iemand die deze Daypacks zelden of nooit gebruikte .
Ik heb ze geruild tegen 3 Grote Molle opbouw tasjes .
Het grootse verschil zit hem vooral in de Extra Webbing op voor en achterkant .
Derhalve een paar foto's van deze Daypacks uit 2009 .
Ze zijn ook veel soepeler dan de vorige . Rits gaat van boven naar onderen en door extra webbing aan achterzijde extra stevig aan de rugtas te bevestigen .
Helaas zijn ze zeer zeldzaam in de verkoop en dus moeilijk te bemachtigen .
Let op wat je koopt , het zou zo maar kunnen dat het niet gaat passen .
Oude tassen passen niet op de Nieuwe versie en andersom ook niet .
Een Daypack met extra webbing ( Soort Molle look ) hoort zodoende bij de inmiddels gemoderniseerde versies van de Strike / Sting ( Ray ) of Saracen .
Mocht de rits toch van boven naar onderen gaan dan heb je nog geluk en past het wel .
Ze zijn namelijk iets later in de series pas overgegaan naar anders sluitende ritsen .
Het doorontwikkelen ging stapsgewijs , zodoende kan het wat verwarring oproepen .


20160314_144345.jpg 20160314_144402.jpg 20160314_144314.jpgsting3.jpg
 

dubbel0

Diehard Prepper
@frans81 ik zal ze vanavond eens goed bekijken, en fotoo'tjes maken, de stof kan iets ruwer zijn van de vulcans (dit is namelijk ook een heeeel oude vulcan )


(het zal toch niet zoals als met de mora full tang die een rat tail bleek te zijn :) nooit te oud om te leren )
 

Flos

SHTF Expert
Ik zie door de rugzakken de daypacks niet meer . Ik heb er een ( rugzak en daypacks ) compleet maar de is erg beschadigd. Dan heb ik er nog twee maar daar passen geen daypacks op . Toch niet op die ,die ik heb . Of ritsen ze in de verkeerde richting of dan is het een ander soort rits . Zelf heb ik er met andere camo . Ik word er soms moe van . Dan bestaan er nog verschillende grotes wat inhoud betreft . Moeilijk .
 
Bovenaan