• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Nieuwe deursloten in huis (cilindersloten)

J

J.J

Gast
Ik parkeer altijd de T5 achter uit,,,, omdat word geadviseerd hem in de achteruit op slot te zetten, doe je dat niet kunnen ze inderdaad nog de wagen met een versnellingsbakslot op een transport wagen rijden.
Ik heb ook wel op marktplaats gezien dat iemand zijn slot aanbood.
Wij hopen dat ze eerst naar een ander wagen uitzien die even wat makkelijker mee te nemen is.

Er zijn trouwen ook voor auto goede sloten te koop, maar dan kunnen ze toch nog de ramen in slaan ook dat kan je behoorlijk bemoeilijken door speciale folie op de ramen te maken, ja je hebt zelfs bom werende folie krijgen, maar kom je in het water terecht dan kan je het inslaan van de ramen wel vergeten, en dan ga je water drinken tot je niet meer kan:eek: er is heel veel te doen maar je eigen veiligheid en van je gezin is belangrijker.

Wat nog wel mogelijk is om bij een forum te gaan die specifieke tips kan geven om verborgen dingen aan te brengen op het stelen te bemoeilijken, ik moet zeggen dat er aardig wat tips worden aan gegeven.
Voor de rest de wagen altijd op een plek zetten die de dieven niet goed uit komt, ha,,, op zich steeds weer een studie op zich.:oops:;)
 
Bovenaan