• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

"Over jou" tekst onder avatar werkt niet altijd?

sterredag

Prepper goeroe
Ik heb geprobeerd de tekst onder mijn avatar aan te passen, zoals anderen ook gedaan hebben.

Op mijn profiepagina vond ik plekje "over jou" waar op dat moment de tekst "newbie" stond. Ik heb deze tekst verwijderd, iets anders neergezet en opgeslagen.

Maar de tekst komt dus niet onder mijn avatar (of ergens anders) er staat nog steeds alleen "newbie" en mijn nieuwe tekst staat nergens.

Zelfs niet bij een nieuw bericht, en als ik terug ga naar mijn profielpagina staat wel mijn nieuwe tekst daar en niet meer "newbie".

Wat gaat er hier mis?
 

Erny

Last (wo)man standing
Bij mij lukt het ook niet, maar Phtvs heeft beloofd hier mee aan de gang te gaan als hij terug is van vakantie (>4 januari)
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
Ook niet oner persoonlijke gegevens ?

Net mijn status aangepast even zien wat er nu staat.

edit1: ok, dat werkt dus niet.
Maar even voor de goede orde dus daar waar bij mij nada Brama staat ?
Dat staat onderaan bij "over jou"
Ook geprobeerd meet tegelijk kleur aan te passen ?
Ik heb alles hier bij het nieuwe forum aangepast

Edit 2: Housten, ik kan mijn "over jou", mij, ik dus niet meer wijzigen.
Niets er achter niets er onder
 

Dreutel

Prepper goeroe
Mijn tekst heb ik al voor het overzetten naar de nieuwe software geplaatst. In de nieuwe software lukt het mij niet om de tekst te veranderen.
 

phtvs

Sysop
Admin
Laatst bewerkt:
Als je het veld 'Aangepaste Titel:' in je profiel leeg laat, dan veranderd de titel mee met het aantal geplaatste berichten. Vul je daar een eigen woord/zin in, dan wordt alleen dat getoond.
Het advies is om het 'Aangepaste Titel:' vakje leeg te laten.

In plaats daarvan kun je je status updaten of op je profiel pagina een tekst invoeren.

Status updaten kan eenvoudig via de status update functie in de sidebar onder 'Nieuwe Profiel-reacties'
 

sterredag

Prepper goeroe
HEEEEJ kijk gelukt, EINDELIJK :)

Voorheen had ik het ook daar geprobeerd, maar werkte niet. Aan de andere kant zag ik net ook dat mijn newbie titel net veranderd was
 

phtvs

Sysop
Admin
We hebben de functie 'Aangepaste Titel:' uitgezet zodat we nu de oude vertrouwde titels terug hebben (zoals op preppers.nl)
Je kunt nu dus geen titel meer aanpassen. Gebruik de handtekening of status update functies om een persoonlijk bericht weer te geven.
 

JamHard

Prepper goeroe
Overigens kun je het ook zien als je op iemands avatar klikt.
Mijns inzien is het dan ook overbodig om de postcount er onder te plaatsen, juist omdat je heel makkelijk even op de avatar kan klikken en een mooi overzicht voor ogen krijgt.
Denk dan ook dat dit meer is, omdat we dit op preppers.nl gewend waren, maar niet vanwege het gemis aan opties.
 
Bovenaan