• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Plaatje invoegen ?

petroman

SHTF Expert
Ola,

Ik probeer een nieuw topic te starten en een plaatje in te voegen via uploaden bestand. Maar dan krijg ik een foutmelding : Er was een probleem met het uploaden van je bestand.
Ok en nu ?
Is er een maximale grootte, type plaatje ?

Invoegen afbeelding werkt niet omdat je dan een url moet opgeven ene mijn plaatje staat op mijn hd, dus geen url.

Iemand een idee ?
 

phtvs

Sysop
Admin
Er staan inderdaad beperkingen op de bijlagen. Deze zijn:

Maximale bestandsgrootte : 1024 kb
Maximale afmetingen : 640 x 480
Toegestane Bestandsextensies Voor Bijlagen : zip,txt,pdf,png,jpg,jpeg,jpe,gif

Als je afbeelding niet aan deze voorwaarden voldoet, kun je de afbeelding extern ergens hosten (bijvoorbeeld: https://imageshack.com/) en dan in je bericht plakken.
 

Ray

SHTF Expert
Ola,

Ik probeer een nieuw topic te starten en een plaatje in te voegen via uploaden bestand. Maar dan krijg ik een foutmelding : Er was een probleem met het uploaden van je bestand.
Ok en nu ?
Is er een maximale grootte, type plaatje ?

Invoegen afbeelding werkt niet omdat je dan een url moet opgeven ene mijn plaatje staat op mijn hd, dus geen url.

Iemand een idee ?

Maximale formaat is 1 Mb.

Bestandsformaten:
zip
txt
pdf
png
jpg
jpeg
jpe
gif

Als Adobe Flash aan staat in je browser kun je ook meerdere bestanden in één keer uploaden.
 

petroman

SHTF Expert
Plaatje is volgen fotoprogramma en verkenner: 406x600x16miljoen en 715kb groot en een jpg
Ik had overigens ook andere plaatjes geprobeerd maar die gaven dezelfde melding.

Ik ga mijn afbeeldingen niet ergens openbaar hosten.

Edit: krijg nu ook geen afbeelding ingevoegd.
 

Ray

SHTF Expert
Plaatje is volgen fotoprogramma en verkenner: 406x600x16miljoen en 715kb groot en een jpg
Ik had overigens ook andere plaatjes geprobeerd maar die gaven dezelfde melding.

Ik ga mijn afbeeldingen niet ergens openbaar hosten.

Edit: krijg nu ook geen afbeelding ingevoegd.

Ik had eerder op het oude forum ook problemen met het uploaden van plaatjes met Internet Explorer, nooit achter gekomen waarom, want anderen hadden het probleem niet.
Een andere browser lostte het probleem op. Misschien dat ook eens proberen?
 

petroman

SHTF Expert
Laatst bewerkt:
@Ray, maar ik gebruik juist FF !

Edit: crap met IE werkt het wel :confused:
12min geleden gepost en al 14x bekeken ...
 

Ray

SHTF Expert
@Ray, maar ik gebruik juist FF !

Tegenwoordig zijn er zoveel browsers en OS combinaties en alhoewel er wel een standaard is, wijkt iedere browser daar toch wat van af. Bij iemand anders op dit forum was het switchen van browser de oplossing.

Ik zie in je nieuwe topic over die thermogenerator lamp dat het toch gelukt is! :thumbsup:

Wat was de oplossing?
 

JamHard

Prepper goeroe
maar ik gebruik juist FF
Ik had ook nog al eens problemen met welke browser ik nu weer eens moest gebruiken. Om dit te ondervangen en geen zin had om te eindigen met een shitload aan browsers op m'n pc heb ik in FireFox de volgende add-on toegevoegd...

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/user-agent-switcher-firefox/?src=search

Hiermee kun je je browser id veranderen en heb je keuze uit...
6 verschillende mobiele platformen...
  • iOS
  • Android
  • Windows phone
  • Samsung Tizen
  • Nokia Symbian
  • Mozilla FireFox OS
6 verschillende PC OS'en...
  • Windows
  • Linux
  • Mac-OS
  • Google Chrome OS
  • IBM Warp OS/2
  • FreeBSD OS
Te combineren met 6 verschillende browsers...
  • Google Chrome
  • Opera
  • FireFox
  • Apple Safari
  • Microsoft IE
  • Microsoft Edge
Niet vergeten te refreshen na het switchen;)
 

QuickFix

Diehard Prepper
heb ik in FireFox de volgende add-on toegevoegd...
Het aanpassen van je user-agent heeft niet altijd veel zin; eigenlijk betekent het alleen dat
de schrijver van een webpagina z'n werk niet goed gedaan heeft.

In IE (en volgens mij ook in Chrome) kun je gewoon zonder plugin je user-agent aanpassen:
  • Druk op F12 (of selecteer "Developer Tools" in het menu)
  • Selecteer "Tools"->"Change user agent string"
  • Kies de user agent die je wilt (of verzin er zelf één) ;)
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is raar :confused:
Ik verklein geen enkele foto en met mijn Galaxy S5 Plus stuur ik ze zelfs door op maximale formaat :confused:
5312 x 2988 Formaat . Of vind er ergens alsnog een aanpassing plaats .
Wat gaat er dan goed of juist toch verkeerd ;)
Wanneer ikeen foto van mij aanklik en de eigenschappen open dan zie ik een formaat van 270 x 480 !
Dus het lijkt erop dat het automatisch word aangepast via het Upload bestand knopje .
 

phtvs

Sysop
Admin
Wanneer ikeen foto van mij aanklik en de eigenschappen open dan zie ik een formaat van 270 x 480 !
Dus het lijkt erop dat het automatisch word aangepast via het Upload bestand knopje .
Dat klopt, het upload systeem past de foto automatisch aan :thumbsup:
 

QuickFix

Diehard Prepper
Maar je hebt dan wel kostbare megabytes verspild van je internetbundel (indien je de foto via het GSM netwerk "Opgeladen" hebt).
 
Bovenaan