• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prep-gerelateerd event, markt, beurs, demo, workshop oid

Status
Niet open voor verdere reacties.

W-O-L-F

Senior Prepper
http://www.lets-go-outdoor.nl/
Zondag 17 april van 11.00-17.00 uur

een hele rits aan merken van Mora tot Staats bosbeheer, zouden daar aanwezig gaan zijn .
en natuurlijk ook van alles te zien en te doen

Let's Go Outdoor is een splinternieuw outdoorevenement. Laat je op de beurs inspireren door verrassende merken, de laatste trends en nieuwe producten. Op Let's go outdoor beleef je daarnaast uitdagende outdooractiviteiten voor jong en oud! Kortom: gek op avontuur, reizen en outdoor? Kom dan zondag 17 april 2016 naar Scoutinglandgoed Zeewolde!

Waar? Scoutinglandgoed Zeewolde - Bekijk route, locatie en informatie over parkeren
Wanneer? Zondag 17 april van 11.00-17.00 uur
Entree? Gratis

Als oud leider, weet ik als geen ander hoe naar het is als je scoutjes zich uit de naad hebben gewerkt en jullie komen niet :)
Gaan dus, anders zitten jullie toch alleen maar hier te posten
 

W-O-L-F

Senior Prepper
@W-O-L-F voor mij een beetje kort dag. Lijkt me wel een gave beurs weet je toevallig ook of dit een terugkerend evenement wordt?

Het is wel de bedoeling
maar zoals met al dit soort dingen hangt het af van het succes
Je kunt je voorstellen dat de grote "" firma's niet gaan komen als blijkt dat er 3 kippen 1 vos en een wolf zijn geweest :)

dus we zullen het moeten afwachten,
op dit moment ziet het er naar uit dat er animo is en dat ook het weer nog gaat mee werken
 

W-O-L-F

Senior Prepper
aanvullende informatie over het terrein

deze film laat helemaal zien hoe het is aangelegd
ook de opening door Maxima op 13 Juni 2015

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan