• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Prepper terminologie

L

LadyPrepper

Gast
Nee, tijdens mijn militaire keuring voor de dienstplicht waren er diverse redenen om afgekeurd te worden (wilde iedereen bijna) waaronder S5 een soort psychische tik of B.V. maar in beroep gegaan en bij psychiater buro vol gekrast met teksten. Helaas allemaal niets geholpen.

OJA, die sjaal denk dat die je wel goed staat, als ik op je foto een sjaal denk:)
Haha! Op die fiets! Mijn broer is een dag gaan liggen zodat hij net boven de 2 meter was.. mijn man heeft braaf zijn dienstplicht vervuld en heeft nu nog een hekel aan leger groen! Hij heeft er wel zijn vrachtwagen rijbewijs gehaald en dat is altijd handig :)
 

Ray

SHTF Expert
Nou ik hoop niet dat mensen verwachten dat we termen als NK, LV e.d op gaan nemen in de afkortingenlijst voor preppers. Nu gaat het alweer offtopic over dienstplicht. Nu ja, bij de volgende update van de lijst poetsen we dat wel weer weg.
 
L

LadyPrepper

Gast
Nou ik hoop niet dat mensen verwachten dat we termen als NK, LV e.d op gaan nemen in de afkortingenlijst voor preppers. Nu gaat het alweer offtopic over dienstplicht. Nu ja, bij de volgende update van de lijst poetsen we dat wel weer weg.
Nee joh.. ik zat een beetje te dollen!
 
L

LadyPrepper

Gast
Een woord wat ik wel mis is SPORK; combinatie tussen een lepel en een vork maar in feite een lepel met haaientanden. Ik weet niet of deze echt handig is (ik eet namelijk graag met in iedere hand een stukje bestek) maar kom deze wel steeds tegen als onderdeel van een prepper's outfit.
 
L

LadyPrepper

Gast
@LadyPrepper , zelf heb ik >>>deze spork van de Bever<<<, of eigenlijk 2.
Zelf vind ik ze wel handig, vooral voor in de rugzak, en ik eet er probleemloos mee,
maar ik sprak laatst ook iemand in de chat die het maar niks vind, en een echt bestek setje gekocht had.

Het is denk ik niet echt prepper terminologie :p.
Wel een leuk woord :p.

Ja! Niet te verwarren met PLORK! Ik heb trouwens wel houten chopsticks in mijn BOB - eigenlijk meer om kaarsen mee aan te steken dan om mee te eten (want dat kan ik niet zo best :) )
 
Bovenaan