• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Ritsen in de FECSA Bivy's hetzelfde als in De Carinthia Arctische slaapzakken .

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik plaats dit omdat iemand mij benaderde met een vraag omtrent de gebruikte ritsen in de Fecsa Bivakzakken .

Heel even een kort stukje omtrent de geplaatste Ritsen in de FECSA Enkelboogs Bivy's .
In mijn Fecsa XL Enkelboogs Bivakzak zit hetzelfde Merk rits als in vele aan Defensie verstrekte Carinthia goederen . Dus ook in onze Carinthia Arctische slaapzakken uit 2011 zitten exact dezelfde KWaliteits ritsen als in de Recentere Fecsa Bivakzakken . Deze die ik hier heb zijn uit 2007 .
Waarom iedereen zich blind staart op YKK weet ik niet !
Dat is hetzelfde als dat iedereen zich Blindstaart op een M90 slaapzak .
Ja ze zijn Goed , maar er is meer dat goed is en dat krijgt dan vaak omdat men het niet kent een onderwaardering :confused:

Zie Foto's met Ritsen .
De eerste twee is Fecsa Bivakzak ( Lange zijrits en Kleinere Rits Hoofdeinde Boogje ) en de andere twee Carinthia Arctische slaapzak .

ER is dus waarschijnlijk geluisterd naar Jan soldaat en ze zijn aangepast met een Beter en duurder type rits dat zich niet meer hoeft te bewijzen . Wie de Fabrikant is dat weet ik dus niet Haha . Kan dus ook net zo goed RiRi / Opti of YKK zijn of ??
Even voor @Floshtf


20180123_162951.jpg 20180123_163002.jpg 20180123_163028.jpg 20180123_163056.jpg
 
Bovenaan