Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vraag is waarom in mijn rode rozen ook witte bloemetjes komen. Zitten op dezelfde takken.
Oke. Niet echt prepper gerelateerd maar om me nu op een tuinier forum aan te gaan melden
En hier is ook zeer veel kennis aanwezig.
Mijn vraag is waarom in mijn rode rozen ook witte bloemetjes komen. Zitten op dezelfde takken. Nooit eerder opgevallen. Ook nooit eerder op gelet.
Bekijk bijlage 28923
Ehh…99%Weet je dat 100% zeker?
Prachtrozen!Ik mis nog wel de rode wijn en de rumbonen in jouw oase van zand, zee en zonlicht @Pjotr Prep , en daar zit vast wel iemand op te wachten !?
Oke. Niet echt prepper gerelateerd maar om me nu op een tuinier forum aan te gaan melden
En hier is ook zeer veel kennis aanwezig.
Mijn vraag is waarom in mijn rode rozen ook witte bloemetjes komen. Zitten op dezelfde takken. Nooit eerder opgevallen. Ook nooit eerder op gelet.![]()
Dus gezien vanuit de kweker volgt je de takken en knip je ze weg?
Als je ze leuk vind laat je ze zitten?
Ik ga toch eens goed de takken volgen. Waarschijnlijk zal ik ze wel laten zitten. Is toch een vrolijk gezicht? Nadeel van bloemen is wel dat ze dood gaan en verwelken. Dat ziet er dan weer niet vrolijk uit.
Maar om nu alle rozen eruit te gaan knippen omdat ze verwelken![]()
Ehh…99%
Weet je, er zitten allemaal stekels op die takken. Om ze gaan te volgen.![]()
Ehh…99%
Weet je, er zitten allemaal stekels op die takken. Om ze gaan te volgen.![]()