• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Stukje van Nieuwsuur - Nos over te weinig preppen in Nl

Floshtf

Diehard Prepper
Laatst bewerkt door een moderator:
Online een nieuwsbericht op de nos nieuwsuursite over preppen.

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/22...-dat-doen-we-in-nederland-veel-te-weinig.html

Onder ons preppers is het al een gegeven dat de meeste mensen niks doen om iets te kunnen opvangen...

Nu ook filmpje er bij over een prepper. Ik dacht al...das vast een eigenaar van een online shop, aan de spullen te zien die hij toont. Komt naar mijn idee niet over als prepper maar als iemand die denkt...handel.

Dan vind ik het Jeroen altijd nog beter doen in de media. Lekker makkelijke journalistiek van de msn nos. Niks echt onderzoeken of even verder kijken.
Maar goed, wie weet worden er wat meer mensen wakker.

Vanavond 22.00 komt er nog wat meer in de uitzending.
 

logan1202

Prepper goeroe

Harry Nack

Last (wo)man standing
Ik heb bij verschillende omroepen items over preppers voorbij zien komen, waaronder onze oude prepvriend van het oude forum.

Er komt steeds meer over in de media, maar de meeste mensen vinden preppen nog steeds onzin.
 

logan1202

Prepper goeroe
Er komt steeds meer over in de media, maar de meeste mensen vinden preppen nog steeds onzin.

Mischien als ze eens een gewone benadering kozen en niet een iemand die zijn spullen wil verkopen of als een gek met een helm op door het bos loopt.

Want voor 72 uur thuis is een kampingbrander en een paar blikken eten genoeg. Water in flessen en kaarsen voor licht. Alles wat je meer nodig hebt is meestal gewoon in huis.
Natuurlijk kan het altijd beter, maar het is een basis. Maak mensen niet gek met een inval van russen of alieens, maar maak ze bewust van een paar dagen zonder stroom of water.

Maar de media gaat voor gemakkenlijk of voor de mafkees,een tussenweg is er niet.

En zeg nu zelf, 150 Euro voor een emmer? dan zou ik ook gelijk weer afhaken.
 
D

Deleted member 2099

Gast
Mischien als ze eens een gewone benadering kozen en niet een iemand die zijn spullen wil verkopen of als een gek met een helm op door het bos loopt.

Want voor 72 uur thuis is een kampingbrander en een paar blikken eten genoeg. Water in flessen en kaarsen voor licht. Alles wat je meer nodig hebt is meestal gewoon in huis.
Natuurlijk kan het altijd beter, maar het is een basis. Maak mensen niet gek met een inval van russen of alieens, maar maak ze bewust van een paar dagen zonder stroom of water.

Maar de media gaat voor gemakkenlijk of voor de mafkees,een tussenweg is er niet.

En zeg nu zelf, 150 Euro voor een emmer? dan zou ik ook gelijk weer afhaken.

als eerst hoi ben will en ben nieuw. aangenaamd.

de media zoekt graag de sensatie op en schetst graag een vertekend beeld. preppen is meer logish nadenken .en emertje en wat luxe tools is gewoon een berg rotzooi als je er niet mee weet om te gaan. en helaas lopen mensen nog te vaak rond met het idee dat er ergens wel iemand is die zit te wachten ze uit de shtf situatie te reden.
 
Bovenaan