• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Sweden Prepares for Massive Shift Within Security and Defense

Status
Niet open voor verdere reacties.

RockyFlats

Ruttaan
Ligt het aan mij of is het Rusland die inmiddels voor de tweede keer de grens met Oekraïne overstak en zei "zo, nu is dit stuk land van ons"

Waar zit "de angel", dat is wat ik bedoel...
Hoeveel keren is een ander niet al grenzen overgestoken? Door telkens naar Rusland te wijzen, komt die ander er prima mee weg. En de ellende, die herhaalt zich...

Daar gaat dit topic niet over. Is een heel andere discussie.

Het is m.i. een exponent van dezelfde discussie. We worden voor het lapje gehouden, en zonder pardon gesmoord door de partij die we zo geweldig vinden. Die, is dan vast te vertrouwen...

Niet dat het ontopic is maar kom op zeg, er is geen enkele overeenkomst met wat de VS en bondgenoten deden en waar Rusland mee bezig is. Berichten over massagraven met burgers in Irak en Afghanistan ben ik niet tegen gekomen.

Veel meer dan een korte Google-actie was er toch niet voor nodig. De verklaring ligt hem dan meer in het hier niet verspreiden van die informatie, omdat het "niet zo past". Maar waar denk je, dat tientallen of honderden slachtoffers temidden van strijdgeweld in terecht komen? In een graf met een steen en een bloemetje? Lees het volgende artikel eens goed, en bedenk, wat men over de westerse alliantie had kunnen schrijven...
https://www.theguardian.com/world/2003/aug/19/iraq.jamiewilson[/QUOTE]
 

phtvs

Sysop
Admin
We hebben ervoor gekozen om draadjes zoals deze toe te staan omdat de onderwerpen zeker van belang kunnen zijn voor waarvoor we preppen. Helaas is het zo dat bij dit soort onderwerpen de emoties soms wat hoog op kunnen lopen. Het is aan de betreffende leden om ervoor te zorgen dat in die gevallen een topic niet ontspoort.

ik ben gewend om te proberen om zelf eventuele zaken op te lossen. En dan natuurlijk direct en open met degene met wie er "iets" op te lossen zou zijn. Wie zich prepper noemt, die kan toch zeker zelf z'n broek wel ophouden?

Dat iemand een andere mening heeft dan een aantal leden op het forum lijkt mij geen probleem. Wel heb ik er moeite mee wanneer iemand het presteert om in vrijwel ieder topic die mening te ventileren. Ik zou je dan ook vriendelijk willen verzoeken om wat meer rekening te houden met het feit dat niet iedereen zit te wachten weer jou mening. Nog los van het feit dat je mening gebaseerd is op aannames en niet op bewezen feiten.

ik sluit dit topic voor nu. mocht topic starter daarom vragen dan kan het slotje er weer vanaf.,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan