• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Tasmanian tiger pathfinder rugzak

De Bezorgde Burger

Prepper goeroe
Mooi tasje @The_Last_Don74! Die toegankelijkheid van de hoofdvakken is echt goed geregeld bij die TT. Ik ben zelf niet zo'n fan van de camo/MOLLE tactische uitstraling, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Ook vind ik de tas een beetje aan de grote/zware kant (omdat ik voornamelijk een weekendtripper ben), maar aan de andere kant ga ik met 48 liter waarschijnlijk capaciteitsproblemen krijgen als ik ooit een tocht van meer dan 4 dagen volledig zelfvoorzien wil gaan doen. Ook ik ben zeer benieuwd naar je paklijst! Ken je de Lighterpack tool al (https://www.lighterpack.com/)?
 

The_Last_Don74

Survivor
Mooi tasje @The_Last_Don74! Die toegankelijkheid van de hoofdvakken is echt goed geregeld bij die TT. Ik ben zelf niet zo'n fan van de camo/MOLLE tactische uitstraling, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Ook vind ik de tas een beetje aan de grote/zware kant (omdat ik voornamelijk een weekendtripper ben), maar aan de andere kant ga ik met 48 liter waarschijnlijk capaciteitsproblemen krijgen als ik ooit een tocht van meer dan 4 dagen volledig zelfvoorzien wil gaan doen. Ook ik ben zeer benieuwd naar je paklijst! Ken je de Lighterpack tool al (https://www.lighterpack.com/)?
Hallo@De bezorgde Burger
Het mooie van deze tas is je kunt er ook van de voorkant in.
Zgn frontloader dus je uitrusting is eigenlijk van alle
kanten bereikbaar erg handig.
En je kunt deze pack ook heel goed comprimeren
als je hem niet volledig belaad.
Voor mij is 60L zon beetje de max hoe groter de tas
des te meer zooi je meeneemt.
Ik zit ook voor de korte trips aan de TT trooper 35
te denken ook heel leuk tasje.
Maar ik heb Mn credits voorlopig even op:D
Denk dat Mn vrouwtje gek word als ik weer een tasje ga kopen.
Ik heb een lichtelijke afwijking wat outdoor/survival spulletjes betreft:fluit:
 

De Bezorgde Burger

Prepper goeroe
Denk dat Mn vrouwtje gek word als ik weer een tasje ga kopen.
Ik heb een lichtelijke afwijking wat outdoor/survival spulletjes betreft

We kunnen mekaar de hand schudden. Ik wil ook altijd meer, betere, anders inzetbare spulletjes aanschaffen... Maar de vrouw vind dat de kinderen ook eten en kleding nodig hebben, en dat we hypotheek en verzekeringen moeten betalen enzo... :fluit:

Godzijdank heeft zij er meer verstand van dan ik, en heb ik met haar een afspraak gemaakt dat ik per maand een vast budget heb voor mijn hobby. :thumbsup:
 
Bovenaan