• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Tasmanian Tiger ( TT ) Shaver Kit / Toilettas .

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
IK was al geruime tijd opzoek naar een handige en niet standaard Toilettas .
Vandaag kwam ik dus deze handige Tasmanian Tiger Shaver Kit tegen voor 5.00 Euro .
Zeer nette gebruikte staat . Maar niets Kapot of versleten .
Link 1 is weliswaar in leuke Taal maar het gaat mij om de duidelijke foto's en You Tube Filmpje . Wel is dit een iets ander model . Stevigere haak en Vakjes aan de zijkant .
Link 2 verwijst naar online shop met Info .

Je zou zeggen wat mot je met een net iets andere Toilet tas dan een Doorsnee tasje met 1 Rits en daarachter 1 compartiment ? Ik vind die dingen vaak knap irritant en alles ligt door elkaar .
Deze TT shaverbag is echter een goed doordacht systeem ( Ondanks dat ik mij nooit echt scheer haha ) .
Gewoon met de Trimmer haha .

http://survivalpandas.blogspot.nl/2014/02/tasmanian-tiger-shaver-kit.html

https://www.survivalgear.nl/nl/tt-shaver-kit.html

20180517_123426.jpg 20180517_123130.jpg 20180517_123347.jpg
 

zonnebrood

Mankinds only hope
Wat een mooie vondst weer @frans81 ! En een mooi prijsje ook, kan je niet voor mopperen :)

Standaard toilettassen sluiten vaak ook niet helemaal en dan liggen als nog je toiletspullen door je rugtas heen :/
 
F

frans81

Gast
Wat een mooie vondst weer @frans81 ! En een mooi prijsje ook, kan je niet voor mopperen :)

Standaard toilettassen sluiten vaak ook niet helemaal en dan liggen als nog je toiletspullen door je rugtas heen :/

Ik wist ook totaal niet van het bestaan van deze TT Shaving Kit .
En Idd vijf euro is helemaal :hug:
 
D

Deleted member 1696

Gast
:rolleyes: Ziet er goed uit, stuk beter dan die “tr#ttige” standaard toilet tasjes.
Als grote kerel loop je toch wel een beetje ongemakkelijk met je “handtasje”.

Maar hier kan je mee voor de dag komen :lol: staat ook een stuk beter dan een rol wc papier onder je arm :fluit:
 
F

frans81

Gast
:rolleyes: Ziet er goed uit, stuk beter dan die “tr#ttige” standaard toilet tasjes.
Als grote kerel loop je toch wel een beetje ongemakkelijk met je “handtasje”.

Maar hier kan je mee voor de dag komen :lol: staat ook een stuk beter dan een rol wc papier onder je arm :fluit:

Vochtige Toilet doekjes met Lavendel geur in plaats van zo'n overduidelijke ROL is ook een nog enigzins Mannelijke oplossing :D

Althans mijn Vrouwelijke kant port mij even aan haha
 
Bovenaan