• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Tekst Watervaste stift verwijderen van Rugzak / Daypack / Cordura

F

frans81

Gast
Nee helaas geen Do it Yourself hint van mij :(
Maar de vraag of iemand weet hoe dit mogelijk is en met wat .
Helaas staat er op een van mijn Daypacks de naam V Dijk .
Tas ( Daypack met tekst ) is nieuw en ik ben bang dat een mogelijke koper ( Ja ik doe hem in de verkoop ;) ) het afschrikt . Ook mag het verwijderen geen overdreven kleurverschil gaan tonen .

:thnx: alvast voor een goede Tip :thumbsup:
 
F

frans81

Gast

Dat is nou net wat ik niet graag zie ? :lol:
Het moet helaas een zeker weten Tip zijn ;) daar ik ieder risico wil buitensluiten;)
Als het verkeerd gaat dan heb ik een nog groter visueel probleem dan nu met Tekst V DIJK :lol:
Toch bedankt voor de Hint en misschien eens een probeer op een ander stuk cordura ;)
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Een nieuwe tas en al een naam? Knap!

Bij defensie moet vaak verplicht een naam vermeld worden .
In de rugzak zelf die dus letterlijk en figuurlijk uit de plastik komt staat niets .
Jan soldaat heeft vaak spulletjes gelabeld ( naam of nummer ) die nieuw mee naar huis gaan .
Tja en als je dat dan aankoopt dan zit je met de Naam .
Ik heb hier een gloednieuwe Bilaminaat jas en die is ook gelabeld . In de kast gehangen en nooit gedragen .
Uit het leger wegens beindiging dienstverband . Spullen krijg je mee naar huis .Spullen komen op marktplaats .
Beetje geluk en spullen komen bij mij . Met of zonder naam .
Dit is ook de eerste daypack die ik zo heb aangekocht .
Juist omdat ie nieuw was en zo ook oogde .
Anders had ik hem misschien niet gekocht .
Deze Daypacks heb ik ook los van de tas aangekocht op carbood . Twee andere zaten weer bij een Other Arms rugzak ( zie Defensie Topic ) en weer 2 andere heb ik geruild .
Is ook wel terug te lezen in mijn berichten history .
 
R

Raptor

Gast
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een tweedehands rugzak. Niets werkte. Uit eindelijk een stuk velcro er op genaaid. Kon ik zelf wat anders er op plakken.
 
F

frans81

Gast
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een tweedehands rugzak. Niets werkte. Uit eindelijk een stuk velcro er op genaaid. Kon ik zelf wat anders er op plakken.

Dat is een hele beste Tip .
En dat gaan we dus doen .
Bedankt !!!
 
Bovenaan