• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Topic plaatsen, bericht te lang Melding... probleem

Erny

Last (wo)man standing
Ik probeer een topic te plaatsen maar vervolgens krijg ik de waarschuwing dat mn bericht te lang is en kom ik niet verder.
Het ingediende bericht is te lang om verwerkt te worden. Gelieve het in te korten.

Het bericht is dus helemaal niet lang, heb echt wel langere openingsberichten als nieuw topic geplaatst.
En heb ook niet teveel tags... en maar 1 foto....

Wat is het probleem hier?

@Ray @phtvs @Richard434 @Stuudje @Tanfana

Edit: bij het plaatsen van dit topic heb ik geen tags toegevoegd en deze wordt wel geplaatst...
 

Erny

Last (wo)man standing
Ondertussen wat dingen uitgeprobeerd.

Tags verwijderd (@Tanfana bood aan deze later erin te zetten)... geen succes, nog steeds geweigerd.
Foto verwijderd... en vervolgens werd er weer om het plaatsen van minimaal 2 tags gevraagd...
Tags weer geplaatst... en Succes... topic werd geplaatst.
Vervolgens...
Foto weer toegevoegd... eerst kleine versie... dat lukte, daarna grote versie en dat lukte ook.
Het bericht ziet er nu dus precies zo uit als toen ik het de eerste x wilde plaatsen.

Plaatsingsprobleem is opgelost, raadsel is gebleven.
 

Ray

SHTF Expert
Er waren wat problemen met de server/hosting zoals je wellicht gemerkt hebt. Wellicht dat dit de oorzaak was.
 

Flos

SHTF Expert
Ik heb dat gemerkt. Het was vandaag reeds laat in de middag toe ik voor het eerst binnen raakte op het forum.
 
Bovenaan