• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Trail Adventure equipment rugzak

F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag op de Carboot deze nog bijna nieuwe Trail rugzak aangekocht .
Dit was echt een koopje !

( Twee Berghaus Vulcan II type rugzakken heb ik laten liggen door de toch wat hoge vraagprijzen , 40 en 25 euro . Bij die van 25 zaten geen zijtassen en die van 40 Euro had verschillende mankementen ) .

Wie weet er wat meer van het in de Titel genoemde merk .
Vooral richting rugzakken .
Ik kan bijna niets vinden .
Rugzak heeft groot binnen gedeelte welke middels een rits in twee gedeeltes kan worden verdeeld .
Onderste gedeelte is dan aan de voorkant te bereiken .

1465136416321-55804523.jpg



Net daarboven bevind er zich een groot vak van ruim 30cm hoog en 25 Br .
hierop bevinden zich twee Velcro straps voor ? Bijl / Schep / wandelstokken enz .
Aan de zijkant zit aan iedere zijde een zijvak die met een rits zijn voorzien .
Een van beide bied direct toegang tot binnenzijde rugzak .
De ander is een normaal langwerpig vak .

1465134732620184684388.jpg


Onderkant van de zijkanten zitten netjes voor oa een fles .
1465134830763-1324975279.jpg

Het topvak is geheel te verstellen in hoogte en er af te halen zoals bij de Saracen .
Heel groot pluspunt .
Dit omdat ik dit een van de fijnste opties vond van de Saracen ( Ik mis hem ontzettend :(:D )

1465134994068-738205465.jpg

Rugzak meet 1 Mtr hoog en vanuit de bodem heb je de optie een regenhoes te voorschijn te toveren .

14651353411911938946911.jpg

Het rugpand ( Ruglengte aanpassing ) is 6 x te verstellen .

Wie weet er dus iets van de kwaliteit ( Op het oog helemaal oke ) en van hun rugzakken programma .
Het is een zeer lichte grote smalle rugzak .
Tevens zijn er stukken RipStop in verwerkt ( licht grijze gedeeltes ) .
Er zit een mooie strakke en soepele coating aan de binnezijdes verwerkt .
 
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even een foto van rugzijde .

1465136026754-1369778738.jpg

Wel Made in VIETNAM net als onze laatste Generatie defensie spullen :lol:
 

Stuudje

SHTF Expert
Moderator
Trail adventure was het huismerk van de V&D.
Qua kwaliteit niet de beste, maar zeker ook niet de slechtste. Goede middenmoot zeg maar.
 
F

frans81

Gast
Trail adventure was het huismerk van de V&D.
Qua kwaliteit niet de beste, maar zeker ook niet de slechtste. Goede middenmoot zeg maar.

Ik ben het Merk al vaak tegengekomen op markten en in de kringloop .
Altijd slaapmatjes en tenten .
Nooit een rugzak van gezien .
Er zitten hele fatsoenlijke soepel lopende ritsen in en ook het gespen en straps gedeelte is niet op bezuinigt kwa afwerking .
Nooit geweten dat het een huismerk van een bekend winkelketen was , is :confused:

Dit is in ieder geval een blijvertje ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Flos
F

frans81

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:
Het gedoe met aankopen van rugzakken is vooral de Gedachte " Duur is goed " en daarmee bedoeld dat Kwaliteit alleen goed is als het echt duur is .
Ik jaag al jaren op goedkope kwalitatief hoogwaardige en duur in Winkel zijnde Rugzakken .
Ik kom ze maar zelden tegen en als het zo is dan gaan de Lowe's / Macpac , Vaude enz enz al gauw richting 75 tot 150 euro .
Zelfs op rommel markten . Een Carboot kom je ze zelden tegen . De laatste Lowe die ik in de hand heb gehad had ik bijna betaald totdat ik zag dat een zijkant vol met een soort van Nagellak zat .
De jongeman bleef ondanks dat toch aan 45 euro hangen . Dit was een 65 Liter model .
Ik heb voor deze Trail , 5 euro betaald ;) . Dus geduld loont ;)
 
Bovenaan