• Helaas zit er een fout in de forumsoftware waardoor je de forumregels moet accepteren voor je deze kunt lezen. Onze excuses hiervoor. Mocht je na het lezen alsnog niet akkoord zijn, stuur dan even een PM aan phtvs
  • Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Waar kopen jullie je uitrusting?

walrus

Elementary prepper
ik vroeg me af waar jullie je uitrusting kopen. (nieuw ongebruikt)
zijn de prijzen in webshops goedkoper dan in de plaatselijke dumpstore of hoeft dat niet perse?
dan vraag ik me ook af of alle dumpstores in het hele land dezelfde prijzen hanteren?
en dan vraag ik me ook af of het ook nog wat uitmaakt om in het buitenland te bestellen om goedkoper uit te zijn?
(reken dan wel de verzending mee)

ik zie dat dit forum niet word gesponsord dus als jullie nog leuke goedkope webshops weten mag je ze ook posten.
 

RDNK76

Survivor
Online bij: prepshop, noodzaken, voorzekeren, dump company, moosetrail bushcraft en om af en toe eens te struinen (en dingen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt) bij lokale dumps en (zwarte)markten.

Er zit bij dump stores heel veel prijs verschil, maar soms betaal ik liever een paar € meer en weet dat ik het terug sturen kan zonder gezeur of dat je af-en-toe eens een leuk presentje in je bestelling vindt.

In het buitenland bestellen kan voordelen hebben, bv. bij ebairsoft.com, houd wel rekening ermee dat de kwaliteit van bv. hun tassen stukken minder is (vooral ritsen en buckles!). Voor morale patches, airsoft onderdelen etc. kun je hier wel terecht, zeker als je met een paar man samen bestellen doet. MAar voor een SHTF zou ik daar echt geen geld uitgeven.
 
B

Burg

Gast
Coolblue heeft ook wel eens wat leuks, mits je die richting op prept. Voortaan hebben ze voor 15:00 besteld, vanavond in huis.. Prachtig :D!
 
F

frans81

Gast
Car boot sales
Spotgoedkoop en veel spul van wat mensen prive aanbieden .
Geen handelaars , sorry bijna geen .
Veel campeer spul, outdoorkleding enz enz .
Ik koop daar echt tegen flutprijsjes prachtig spul .
Je moet er wel voor de daadwerkelijke opening zijn .
Ik ben er meestal om 07.00 uur.
Dan zijn er zelfs al Polen / Russen en Turken .
Succes
 
Bovenaan